افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

شکست سپاهان در سکوت نقش جهان; بهمن کارت های قرمز کابوس روح های طلاکاری شده است

  • کد خبر : 161302
شکست سپاهان در سکوت نقش جهان;  بهمن کارت های قرمز کابوس روح های طلاکاری شده است

آفتاب نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد. دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه نقش جهان بدون تماشاگر برگزار شد و سید وحید کاظمی داور […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال از ساعت 15:30 در ورزشگاه نقش جهان بدون تماشاگر برگزار شد و سید وحید کاظمی داور مسابقه با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

سپاهان در شرایطی وارد این دیدار شد که در 5 بازی اخیر لیگ برتر پیروز شده بود و در شرایط عالی قرار داشت. سپاهان در 3 بازی اخیر خود مقابل مس رفسنجان، فولاد خوزستان و هوادار 12 گل و میانگین 4 گل در هر بازی به ثمر رسانده بود.

آلومینیوم در این فصل با هدایت مجتبی حسینی روند خوبی داشت و توانست این روند را مقابل سپاهان نیز ادامه دهد. بارزترین تقابل این دو تیم چهار تساوی متوالی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک بود، رکوردی که با برتری آلومینیوم در این دیدار شکسته شد.

در ابتدای این مسابقات پیراهن شماره 999 و 1000 فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم اراک به ترتیب به رامین رضاییان و شهریار مغانلو اهدا شد.

در دقیقه 73 تیم فوتبال آلومینیوم در آستانه گلزنی بود و میلاد بدرق می توانست دروازه سپاهان را باز کند اما دانشگر و پیام فارس مانع از گلزنی او شدند و دروازه سپاهان را نجات دادند.

تیم میهمان موفق شد در دقیقه 80 اولین گل خود را به ثمر برساند و عارف حاجی عیدی از روی پاس مهدی لیموچی با ضربه ای دیدنی دروازه مورد نیاز خود را باز کرد.

در دقیقه 2 رضا اسدی 2 کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. تنها یک دقیقه بعد برایان دابو کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا سپاهان 9 نفره دقایق پایانی را ادامه دهد. بهمن کارت های وحید کاظمی در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و محمد کریمی در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا سپاهان 8 بازیکن و هفته بعد کار سختی مقابل گل گهر داشته باشد.

با این نتیجه سپاهان 27 امتیازی شد و دوم شد و آلومینیوم با 21 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تیم داوری: سید وحید کاظمی، امیرمحمد داوودزاده، علیرضا طاهرخانی، وحید زمانی

شروع یازدهم سپاهان:

سید پیام ناظیم، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

مربی: خوزه مورایس

ترکیب اولیه آلومینیوم:

احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرق و محمدمهدی لطفی.

مربی: مجتبی حسینی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.