افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

شکست سخت ایران مقابل ایتالیا/ کار شاگردان پائز سخت تر شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 273997
شکست سخت ایران مقابل ایتالیا/ کار شاگردان پائز سخت تر شد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت صفر بامداد شنبه ۱۴ خرداد به مصاف ایتالیا رفت. ترکیب ایران: محمد طاهر وادی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، مبین نصری و محمدرضا حضرت پور. مربی ورزشی: مائوریسیو موتا پائز تیم والیبال […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از ساعت صفر بامداد شنبه ۱۴ خرداد به مصاف ایتالیا رفت.

ترکیب ایران: محمد طاهر وادی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، مبین نصری و محمدرضا حضرت پور.

مربی ورزشی: مائوریسیو موتا پائز

تیم والیبال ایران در دیدار مقابل ایتالیا لباس قرمز، لیبروهای تیم ملی نیز آبی تیره به تن کردند. علاوه بر این تیم والیبال ایتالیا با لباس آبی به مصاف ایران رفت.

تیم والیبال ایران در اولین دیدار خود مقابل صربستان که حریف مستقیمی برای صعود به المپیک پاریس بود با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

مجموعه اول؛ 25-19 به سود ایتالیا

اولین امتیاز را ایران به دست آورد، مرتضی شریفی دو بار روی خط سرویس قرار گرفت و با سرویس خوب و هماهنگی بازیکنان توانست یک امتیاز برای ایران ثبت کند. بازی دو تیم ادامه داشت. اما ایران توانست امتیاز را به 3 برساند و نتیجه 9 بر 6 به سود ایران رقم بخورد. بلافاصله پس از این اتفاق، جورجی سرمربی ایتالیا اعلام تایم اوت کرد. بازیکنان ایتالیا چندین سرویس را از دست دادند و ایران در زمین بهترین بود. ایتالیایی ها که چند امتیاز عقب بودند از ایران سبقت گرفتند و پاز را به وقت استراحت دعوت کردند. در ادامه مسابقه پوریا حسین خانزاده جای خود را با امین اسماعیلی نژاد عوض کرد و در خط مقدم قرار گرفت. در امتیازات پایانی و در حالی که ایتالیا بهترین تیم میدان است و نتیجه ۲۱ بر ۱۷ شد، میلاد عبادی پور در ترکیب تیم قرار گرفت. سرویس مرتضی شریفی رفت و 23 امتیاز برای ایتالیا به دست آمد. بازیکنان ایران اشتباهات زیادی روی تور داشتند و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود ایتالیا به پایان رسید.

مجموعه دوم؛ 25-18 به سود ایتالیا

در ابتدای بازی ایتالیایی ها دو امتیاز گرفتند و سپس چند امتیاز دیگر به دست آوردند. مهدی جلوه روی خط سرویس ایستاد اما مالکیت توپ در داخل زمین کمکی به تیم ایران نکرد و نتیجه 5-1 به سود ایتالیا شد. در ادامه اسماعیل نژاد روی خط سرویس ایستاد اما از بازگشت دفاع نشد و امتیاز به ایتالیایی ها رسید. ایران در این دیدار دفاع خوبی نداشت و پاز باید استراحت می کرد. در ادامه سرویس خوب، بازیکن ایتالیایی در زمین ایران نشست و هیچ یک از دریافت کنندگان ایرانی نتوانستند توپ را مهار کنند، نتیجه 13 بر 7 به سود ایتالیا شد تا پائز بار دیگر تایم اوت دوم را گرفت. دفاع خوب بازیکنان ایتالیا کار را برای ایران سخت کرد و با نتیجه 20 بر 12 از ایران پیش افتادند. دو تعویض دیرهنگام انجام شد و اسماعیل نژاد در خط مقدم به زمین بازگشت و وادی نیز در خط سرویس قرار گرفت. مرتضی شریفی در امتیازات پایانی نتوانست سرویس پرشی را اجرا کند و 22 امتیاز را به ایتالیایی ها داد. در ادامه دفاع خوب بازیکنان ایران و هماهنگی آنها، آبشار میلاد عبادی پور در زمین ایتالیایی ها نشست و به امتیاز 16 رسید اما بلافاصله مهدی جلوه سرویس بریک کرد و امتیاز 23 به ایتالیا رسید. دو امتیاز متوالی برای ایران ثبت شد اما در نهایت ایتالیا به امتیاز 25 رسید و این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود ایتالیا به پایان رسید.

مجموعه سوم؛ 25-11 به سود ایتالیا

اولین امتیاز این ست را ایران به دست آورد، بازیکن ایتالیایی روی خط سرویس قرار داشت و توپ در حال رفت و برگشت بود و بازیکنان ایران دو بار تلاش کردند توپ را در زمین مقابل قرار دهند اما سیمونه بازیکن ایتالیا از آن دفاع کرد و این امتیاز را نیز ایتالیا گرفت. بازیکنان ایران در دفاع مقابل ایتالیا عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. چندین امتیاز متوالی برای ایتالیا ثبت شد تا اینکه پاز مجبور شد از اولین تایم اوت استفاده کند. در یک بازی جذاب و رفت و برگشت توپ، امتیاز دهم ایتالیا و ایران 4 شد. در ادامه بازی ایتالیا همچنان بهترین تیم میدان بود و بازی با نتیجه 20 ادامه یافت. -9 نصری توانست 10 امتیاز برای ایران کسب کند. اما بلافاصله روی خط سرویس قرار گرفت، اما سرویس او بیرون بود و ایتالیا به امتیاز 21 رسید. در امتیازات پایانی بازیکنان ایران به ایتالیا نرسیدند و این ست را با نتیجه 25 بر 11 واگذار کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.