افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

شکست سخت استقلال مقابل ذوب آهن

  • کد خبر : 401497
شکست سخت استقلال مقابل ذوب آهن

آفتاب نیوز: تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند. داوری این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک «فرهاد فرهادپور» و «حمید صفایی» بر عهده داشت. استقلالی ها در شرایطی در این بازی حاضر […]

آفتاب نیوز:

تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند.

داوری این مسابقه را «امیر عرب براقی» با کمک «فرهاد فرهادپور» و «حمید صفایی» بر عهده داشت.

استقلالی ها در شرایطی در این بازی حاضر شدند که هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده بودند و با سهراب بختیاری زاده وارد این جدال شدند.

آبی پوشان تهرانی که در آخرین دیدار موفق شدند فندار را شکست دهند، امیدوار بودند با کسب دومین برد متوالی لیگ برتر، چند پله ای در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند.

ذوب آهن اصفهان اگرچه در دو بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان شکست خورده بود، اما انگیزه زیادی برای رویارویی با نماینده ایران در لیگ برتر آسیا داشت.

دقایق حساس بازی:

دقیقه 2: پاس بلند ذوب آهن، مدافع اصفهانی قبل از رسیدن به مجید علی یاری، با خروج به موقع محمدرضا خالدآبادی همراه بود و دروازه بان استقلال که در این دیدار به جای سیدحسین حسینی قرار گرفته بود، با ضربه سر توپ را دفع کرد.

دقیقه 3: ارسال پدرام قاضی پور از سمت چپ روی دروازه استقلال با ضربه سر امید لطفی همراه شد که توپ به دستان محمدرضا خالدآبادی افتاد.

دقیقه 11: رامین رضایان با بازی دیدنی خود از جناح راست خط دفاعی ذوب آهن را خراب کرد و پاس کم او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 15: حرکت تاکتیکی بازیکنان استقلال باعث شد توپ به کاکوکاتو برسد و این بازیکن وارد محوطه ذوب آهن شد و توپ را به بلانکو داد اما توپ به شکل خطرناکی از روی پای این بازیکن گذشت.

دقیقه 25: استقلال موقعیت خوبی برای ایجاد موقعیت پیدا کرد، کاکوتا در حالی که قصد داشت به سمت دروازه ذوب آهن پیش برود توسط مدافع حریف پایین آمد و توپ به پای بلانکو رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 35: مرکز بازیکنان استقلال روی دروازه ذوب آهن اصفهان با خطای عجیب دروازه بان این تیم همراه شد که با فرار توپ از دستانش به شدت به امیرحسین رنگرز برخورد کرد و در آستانه گلزنی بود که شایان مصلح. توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 37: ارسال رامین رضاییان از جناح راست تقریباً در دهانه دروازه ذوب آهن به بلانکو رسید و موقعیت ایجاد کرد.

دقیقه 49: گوستاوو بلانکو توپ را پشت محوطه ذوب آهن اصفهان قرار داد اما ضربه فنی این بازیکن وارد چارچوب نشد.

دقیقه 56: خطای عجیب و آماتور سامان فلاح و رافائل سیلوا باعث شد توپ به مجید علیاری برسد و این بازیکن در تک به تک با خالدآبادی با شوتی محکم به کرنر استقلال گل اول بازی را به ثمر رساند. هدف

دقیقه 63: کاکوتا پس از یک بازی انفرادی وارد محوطه شد و شوت زد اما ضربه او به کرنر رفت.

دقیقه 64: توپ کاکوتا به گوستاوو بلانکو رسید و پس از مهار توپ، این بازیکن شوت زد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 70: در حالی که سامان فلاح آفساید را پر کرده بود، پاس عمقی محسن آذرباد به امید لطیفی رسید و آن بازیکن موفق شد برای دومین بار دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 86: خطای خط دفاعی استقلال به گل سوم ذوب آهن اصفهان منجر شد، پاس در وسط سبزپوشان به مجید علیاری رسید تا این بازیکن دبل کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان رسید تا استقلال در آستانه رویارویی با یاران رونالدو شکست سختی را متحمل شود.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه آندونگ (زبیر نیک نفس)، گائل کاکوتا، حسین اسلامی (آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (جلال الدین ماشاریپوف) و گوستا.

ترکیبات ریخته گری آهن اصفهان:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجیدعلی یاری، کمال سهده نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.