افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

شکست دو اسکیت باز ایرانی در تورنمنت مجارستان / جدال جوان و ولی زاده برای مقام دوم تیم ملی

  • کد خبر : 27009
شکست دو اسکیت باز ایرانی در تورنمنت مجارستان / جدال جوان و ولی زاده برای مقام دوم تیم ملی

آفتاب نیوز: در پایان دور مقدماتی روز نخست مسابقات کشتی مجارستان، احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم راه یافت اما میلاد ولی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن از دور رقابت ها کنار رفت. وی در وزن 57 کیلوگرم پس از بای در دور اول، در دور دوم در دور دوم زناباذر زنده […]

آفتاب نیوز:

در پایان دور مقدماتی روز نخست مسابقات کشتی مجارستان، احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم راه یافت اما میلاد ولی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن از دور رقابت ها کنار رفت.

وی در وزن 57 کیلوگرم پس از بای در دور اول، در دور دوم در دور دوم زناباذر زنده بود دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر محمد بالگابایی از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل وان هوژو از چین با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. . .

میلاد ولی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر 5 و ضربه فنی هورست لر دارنده مدال برنز جهان از آلمان وی را شکست داد. در دور بعد مقابل جان ری ریچاردز از آمریکا با نتیجه 17 بر 6 شکست خورد و با شکست این مبارز در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، ولی زاده از دور رقابت ها کنار رفت.

ولی زاده و محمدنژاد جوان جوان با هدف شناسایی نماینده ایران در مسابقات جهانی صربستان در این دوره از مسابقات حضور یافتند و با تصمیم کادرفنی در مجارستان به صورت رودررو به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه این رقابت ها امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی در وزن 70 کیلوگرم و محمد نخودی و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت. در این 2 وزن در پایان این رقابت ها نماینده ایران در رقابت های جهانی صربستان مشخص می شود.

مسابقات قهرمانی جهان 2023 در 25 سپتامبر در بلگراد صربستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.