افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

شکست تلخ استقلال مقابل خیبر/مسیمانه را باید از سقوط نجات داد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410522
شکست تلخ استقلال مقابل خیبر/مسیمانه را باید از سقوط نجات داد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد به قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند. حضور سیستم داوری ویدیویی VAR در نهایت با نتیجه 3-1 به سود خیبر به پایان رسید. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد به قضاوت وحید کاظمی به مصاف هم رفتند. حضور سیستم داوری ویدیویی VAR در نهایت با نتیجه 3-1 به سود خیبر به پایان رسید. مهرداد قنبری و مسعود محبی گل های خیبر و رامین رضاییان تک گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساندند.

ترکیب خیبر:

تونی باتیستا، سجاد ابرقایی، کوین بولی، احسان حسینی (35-مسعود محبی)، سینا خادمی پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری (76- محمدطاها طباطبایی) (کارت زرد)، مهران احمدی (76-محسن صفی) ، فراز امام علی (75 – علیرضا نقی زاده)، عارف رستمی (66 – حمیدرضا طاهرخانی)

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان (83- ابوالفضل زمانی)، میلاد زکی پور (21- ابوالفضل جلالی) (کارت زرد)، دیدیه آندونگ، زبیر نیک نفس (83- آرش رضویند)، محمد حسین الدین حسینی. ماشاریپوف، آرمان رمضانی (66- آرمان رمضانی) علیرضا کوشکی (45- گائل کاکوتا)

بازیکنان خیبر در دقیقه اول حمله ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که ضربه سینا خادم پور از خارج از محوطه به بیرون رفت. حملات این تیم ادامه داشت، این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه 4 بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر هجوم بردند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سقوط بازیکن استقلال شود. ضربه آزاد به سود تیمش.

حسینی، ناجی دروازه استقلال

در دقیقه 9 باز هم بازیکنان خیبر به سمت دروازه استقلال حمله کردند و سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا ضربه عارف رستمی را به کرنر فرستاد.

گل زیبای خیبر از کرنر

در دقیقه 10 مهرداد قنبری از کرنر توپ را به محوطه استقلال رساند که رامین رضاییان نتوانست توپ را دفع کند و همان توپ مستقیما وارد دروازه استقلال شد تا آبی ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.

در دقیقه 15 یک ضربه ایستگاهی برای استقلال ایجاد شد که رامین رضاییان توپ را به سمت دروازه خیبر عبور داد که با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و دروازه بان خیبر به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه 19 میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال بر اثر برخورد با بازیکن خیبر مصدوم شد و ابوالفضل جلالی جای او را گرفت.

بازیکنان استقلال در یک بازی ترکیبی در محوطه جریمه خیبر رامین رضاییان را در اختیار گرفتند که ضربه این بازیکن به راحتی توسط دروازه بان خیبر مهار شد.

بازیکنان استقلال پس از دریافت گل به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 30 جلال الدین مشاریپوف از راه دور شوت کرد و باوتیستا توپ را به کرنر فرستاد.

در پایان نیمه اول جلال الدین مشاریپوف توپ را از سمت راست به سمت دروازه خیبر فرستاد که به جلالی رسید و پس از مهار توپ با پای راست ضربه ای به توپ زد و باتیستا به زیبایی توپ را در اختیار گرفت.

شروع نیمه دوم و تساوی برای استقلال

استقلالی ها نیمه دوم را بهتر از میزبان آغاز کردند و در دقیقه 54 رامین رضاییان پس از پاس گائل کاکوتا و با وجود غفلت مدافعان خیبر موفق شد با ضربه سر گل تساوی استقلال را به ثمر برساند.

گل دوم خیبر و بازگشت شادی به ورزشگاه تختی

بازیکنان خیبر خیلی زود توانستند به بازی برگردند و در دقیقه 58 حمله ای را به سمت دروازه استقلال آماده کردند. واکنش حسینی باعث شد توپ به کرنر برود و در ادامه توپ به مسعود محبی رسید و این بازیکن با شوتی به زمین دروازه حسینی را نشانه رفت. پس از برخورد توپ به مدافعان استقلال، برای دومین بار وارد دروازه تیم میهمان شد و دوباره هواداران خیبر را خوشحال کرد.

در دقیقه 65 بازیکنان استقلال بار دیگر فرصت تساوی را پیدا کردند اما ضربه بلانکو با اختلاف کمی از بالای دروازه باتیستا به بیرون رفت. حملات استقلالی ها تا رسیدن به گل دوم ادامه داشت و در دقیقه 76 رامین رضاییان نزدیک محوطه خیبر شوت زد که توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حسینی ناجی استقلال

در دقیقه 78 باز هم بازیکنان خیبر این فرصت را پیدا کردند که دروازه استقلال را باز کنند اما سیدحسین حسینی مانع از آن شد. سفید چقایی به زیبایی محمدحسین مرادمند را از جلو بلند کرد و حسینی را تک به تک کرد اما در ضربه پایانی دقت کافی نداشت و کاپیتان استقلال توپ را دفع کرد.

شلیک گلوله به بدن استقلالی ها

در دقیقه 3+90 بازیکنان خیبر با غفلت مدافعان استقلال به محوطه جریمه نفوذ کردند و پس از دفع ناقص توپ توسط مرادمند، سفید چقایی توانست با یک ضربه دقیق گل سوم این دیدار را به ثمر برساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.