افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

شکست تحریم ها برای به زانو درآوردن روسیه

  • کد خبر : 121506

به گزارش بازار، ویتوریو تورمبینی، رئیس انجمن بازرگانان ایتالیایی در روسیه در حاشیه نشست اقتصادی اوراسیا در سمرقند گفت که تحریم های غرب به هدف خود مبنی بر بی ثبات کردن روسیه و اقتصاد این کشور نرسیده است. به گفته توربینی، اگر هدف تحریم ها به زانو درآوردن روسیه بود، آن هدف محقق نشده است. […]

به گزارش بازار، ویتوریو تورمبینی، رئیس انجمن بازرگانان ایتالیایی در روسیه در حاشیه نشست اقتصادی اوراسیا در سمرقند گفت که تحریم های غرب به هدف خود مبنی بر بی ثبات کردن روسیه و اقتصاد این کشور نرسیده است.

به گفته توربینی، اگر هدف تحریم ها به زانو درآوردن روسیه بود، آن هدف محقق نشده است.

اروپا از این تحریم ها بیشتر از روسیه متضرر می شود، فقرا متضرر می شوند، تجار کسب و کار خود را از دست می دهند، کارگران شغل خود را از دست می دهند، مردم قدرت خرید خود را به دلیل هزینه های بالای انرژی از دست می دهند، ضرر خواهند کرد، ضرر خواهند کرد.

وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که کشورها و دولت های غربی به جای تحریم، اقدامات دیگری از جمله تلاش برای آغاز گفت وگو با مسکو را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله اوکراین بدون گفتگو حل نمی شود؛ بدون گفت وگو هیچ اتفاقی نمی افتد.

توربینی خاطرنشان کرد که تجارت می تواند یکی از راه هایی باشد که از طریق آن می توان یک راه حل همکاری جدید بین روسیه و اتحادیه اروپا شکل داد.

با این حال، وی افزود که بسیاری از شرکت های اروپایی در حال حاضر تحت فشار هستند تا پروژه های خود را با روسیه ادامه ندهند.

توربینی در ماه سپتامبر به خبرنگاران گفت که تقریباً تمام شرکت های ایتالیایی که به دلیل تحریم های غرب در ماه های اخیر مجبور به ترک بازار روسیه شده اند، تمایل خود را برای بازگشت ابراز کرده اند.

وی افزود: حدود 110 شرکت ایتالیایی به ظرفیت تولید خود در این کشور تحریم شده ادامه می دهند و 150 شرکت نیز در روسیه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.