افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

شکست استقلال مقابل خیبر در نیمه اول/آبی ها چیزی را ثابت نکردند! – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

  • کد خبر : 410467
شکست استقلال مقابل خیبر در نیمه اول/آبی ها چیزی را ثابت نکردند! – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال آمریکایی خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در روز نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد با قضاوت وحید کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند. به نفع خیبر تک گل این دیدار مهرداد قنبری زننده بود. تیم خیبر: تونی باتیستا، سجاد ابرقایی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال آمریکایی خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در روز نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد با قضاوت وحید کاظمی به مصاف یکدیگر رفتند. به نفع خیبر تک گل این دیدار مهرداد قنبری زننده بود.

تیم خیبر: تونی باتیستا، سجاد ابرقایی، کوین بولی، احسان حسینی (مسعود محبی-35)، سینا خادمی پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، مهران احمدی، فراز امام علی، عارف رستمی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی پور (21- ابوالفضل جلالی)، دیدیه اندونگ، زبیر نیک نفس، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف، آرمان رامشکی.

بازیکنان خیبر در دقیقه اول حمله ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که ضربه سینا خادم پور از خارج از محوطه به بیرون رفت. حملات این تیم ادامه داشت، این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه 4 بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر هجوم بردند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سقوط بازیکن استقلال شود. داور باید یک ضربه آزاد اعلام می کرد. به نفع تیمش

حسینی، ناجی دروازه استقلال

در دقیقه 9 باز هم بازیکنان خیبر به سمت دروازه استقلال حمله کردند و سیدحسین حسینی با واکنشی زیبا ضربه عارف رستمی را در محوطه جریمه به کرنر فرستاد.

گل زیبای خیبر از کرنر

در دقیقه 10 مهرداد قنبری از کرنر توپ را به محوطه استقلال رساند که رامین رضاییان نتوانست توپ را دفع کند و همان توپ مستقیما وارد دروازه استقلال شد تا آبی ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.

در دقیقه 15 یک ضربه ایستگاهی برای استقلال ایجاد شد که رامین رضاییان توپ را به سمت دروازه خیبر عبور داد که با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و دروازه بان خیبر به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه 19 میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال بر اثر برخورد با بازیکن خیبر مصدوم شد و ابوالفضل جلالی جایگزین او شد.

بازیکنان استقلال در یک بازی ترکیبی در محوطه جریمه خیبر رامین رضاییان را در اختیار گرفتند که ضربه این بازیکن به راحتی توسط دروازه بان خیبر مهار شد.

بازیکنان استقلال پس از دریافت گل به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 30 جلال الدین مشاریپوف از راه دور شوت کرد و باوتیستا توپ را به کرنر فرستاد.

در پایان نیمه اول جلال الدین مشاریپوف توپ را از سمت راست به سمت دروازه خیبر فرستاد که به جلالی رسید و پس از مهار توپ با پای راست ضربه ای به توپ زد که باوتیستا به طرز شگفت انگیزی آن را از دست داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.