افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

شکستن طلسم تراکتورها با این ترکیب احتمالی در برابر آلومینیوم!

  • کد خبر : 411289

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ایرنا، دیدار تیم ها تراکتور تبریز آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نهم مسابقات بخش اول فوتبال فردا از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان مجتبی حسینی در 3 هفته گذشته پس از شکست […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ایرنا، دیدار تیم ها تراکتور تبریز آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نهم مسابقات بخش اول فوتبال فردا از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان مجتبی حسینی در 3 هفته گذشته پس از شکست مقابل هم موفق به پیروزی شدند. پرسپولیس 9 امتیاز کامل بگیرید و 9 بار دروازه حریفان خود را باز کنید. مقابل تراکتور پس از شکست مقابل فولاد تنها نماینده آسیا بود ایران بگذارید 3 امتیاز بگیرد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند با نتیجه 3 بر یک روشن تاجیکستان را شکست دهند و در گروه A لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) در صدر جدول قرار بگیرند. یکی از نکات منفی تی تی در این فصل این است که تا کنون نتوانسته برتری خانگی مقابل حریفان خود داشته باشد و حالا انگیزه زیادی برای کسب اولین پیروزی خانگی خود در این فصل رقابتی دارد.

قرمزهای تبریز تاکنون 5 بار مقابل آلومینیوم قرار گرفتند، توانستند 2 بار مقابل اراکیس به پیروزی برسند و یک برد نیز متعلق به ایرالکو بود. نکته جالب درگیری های اخیر دو تیم این است که تی تی باز هم نتوانست آلومینیوم را در تبریز شکست دهد و باید دید این طلسم در این بازی شکسته می شود یا خیر.

به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ تراکتورسازی را با ترکیب 1-3-2-4 به میدان خواهد برد. علیرضا بیرانوند وظیفه حفاظت از دروازه تراکتور را در این دیدار بر عهده دارد و به دنبال چهارمین کلین شیت فصل خود است.

همانند سایر دیدارهای قبلی، بار دیگر شاهد دوتایی شجاع خلیل زاده و عارف آغاسی در قلب خط دفاعی تی تی خواهیم بود. دانیال اسماعیلی فر از جناح راست و محمد نادری از جناح چپ خط دفاعی تراکتور را تکمیل می کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور در مقابل آلومینیوم. ایده های اسکوچیچ برای شکستن طلسم در تبریز

در این دیدار ریکاردو آلوز به همراه ایگور پستونیسکی خط هافبک بیرونی تراکتورسازی را تشکیل خواهند داد که در مقابل آنها مهدی ترابی در جناح چپ، مهدی هاشم نژاد در جناح راست و امیرحسین حسین زاده پشت سر تومیسلاو اشترکالی 11 بازیکن منتخب تراکتورسازی برای دیدار مقابل را تشکیل می دهند. آلومینیوم اراک.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی فر، ریکاردو آلوز، ایگور پستونیسکی، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، مهدی هاشم نژاد و تومیسلاو اشترکالی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.