افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

شکستن رکورد احتمالی ETF بیت کوین با باد مطلوب نوامبر

  • کد خبر : 412931
شکستن رکورد احتمالی ETF بیت کوین با باد مطلوب نوامبر

ETF های بیت کوین در ایالات متحده ممکن است به زودی به مجموع 1 میلیون بیت کوین در دارایی ها برسد زیرا معامله گران برای تأثیر مثبت بالقوه نوامبر بر بازار ارزهای دیجیتال آماده می شوند. این عوامل عبارتند از انتخابات آمریکا، احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و لغو ممنوعیت استخراج بیت کوین […]

ETF های بیت کوین در ایالات متحده ممکن است به زودی به مجموع 1 میلیون بیت کوین در دارایی ها برسد زیرا معامله گران برای تأثیر مثبت بالقوه نوامبر بر بازار ارزهای دیجیتال آماده می شوند. این عوامل عبارتند از انتخابات آمریکا، احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و لغو ممنوعیت استخراج بیت کوین در روسیه همه آنها در نوامبر اتفاق خواهند افتاد.

در حال حاضر، ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده حدود 976893 بیت کوین به ارزش بیش از 66.2 میلیارد دلار را در خود جای داده اند که حدود 5 درصد از ارزش بازار 1.34 تریلیون دلاری بیت کوین است. برای رسیدن به مرز 1 میلیون بیت کوین، این ETF ها به جریان خالص 1.55 میلیارد دلاری برای خرید 23107 بیت کوین دیگر نیاز دارند. به طور متوسط ​​برای رسیدن به این هدف تا پایان هفته باید روزانه 301 میلیون دلار وارد صندوق ها شود.

EFT های بیت کوین ورودی

الساندرو اوتاویانی، تحلیلگر بیت کوین اظهار داشت که در دو هفته گذشته 3 میلیارد دلار به صندوق های ETF بیت کوین سرازیر شده است و افزود:

اگر این روند در ماه نوامبر ادامه یابد، ثبت رکورد جدید اجتناب ناپذیر خواهد بود.

شاخص های کلیدی ETF بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده

معمولاً اینطور بود که قیمت بیت کوین چند ماه پس از رویداد نصف کردن (نصف کردن پاداش استخراج) افزایش می یافت، آخرین هاوینگ در آوریل 2024 اتفاق افتاد و نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در 5 نوامبر می تواند به عنوان یک باد مساعد برای این ارز دیجیتال عمل کند.

در نوامبر 2020، بیت کوین پس از اول ماه مه 2020 و پیروزی جو بایدن، نزدیک به 43 درصد افزایش یافت. پیش بینی می شود این بار نیز بدون توجه به نتیجه انتخابات، تغییرات قیمتی مشابهی رخ دهد. سی‌کی ژنگ، مدیر سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری ZX Squared، این را پیش‌بینی کرد پیروزی دونالد ترامپ می تواند بزرگترین عامل در رشد بازار ارزهای دیجیتال باشد. وی در این باره گفت:

من معتقدم که اگر ترامپ برنده شود، یک حرکت قوی در دارایی های ریسک می تواند قیمت بیت کوین را تا پایان سال به 100000 دلار برساند. اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین به بالاترین حد خود خواهد رسید و تیتر خبرهای جهانی خواهد شد.

از نوامبر 2020 تا امروز، بیت کوین تنها در دسامبر 2020 و فوریه 2024 سودهای ماهانه بالاتری داشت: فوریه اولین ماه کامل از زمان راه اندازی ETF های بیت کوین نقطه ای بود. همچنین بخشی از افزایش قیمت اخیر را می توان به آن نسبت داد سرمایه گذاری موسسات دانشگاهی به این ترتیب دانشگاه اموری در آتلانتا روی پرونده ای به ارزش 15.1 میلیون دلار از تراست کوچک بیت کوین Greyscale سرمایه گذاری کرد.

کمیته بازار آزاد فدرال رزرو قرار است در تاریخ 6-7 نوامبر تشکیل جلسه دهد و ابزار Fedwatch گروه CME احتمال 94.7 درصد کاهش 25 نقطه پایه نرخ را پیش بینی می کند. نرخ بهره پایین تر معمولاً فشار مالی روزانه را برای مصرف کنندگان عادی کاهش می دهد و اغلب تأثیر مثبتی بر بازارها دارد. حداقل در کوتاه مدت!

از سوی دیگر، حذف ممنوعیت استخراج بیت کوین در روسیه از اول نوامبر، به عنوان یک پیشرفت مثبت برای بیت کوین در نظر گرفته شده است که به تمرکززدایی و امنیت شبکه کمک می کند. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 67700 دلار معامله می شود و در تلاش برای عبور از سطح 70000 دلار است، اما از حمایت کافی در سطح حمایت 65000 دلار برخوردار است.

تجارت در زمینه ارزهای رمزنگاری شده با نام لوکا او در پستی در کانال X در 26 اکتبر نوشت:

بسیاری از خریدها زیر 65000 دلار قرار گرفته اند که سطح پشتیبانی بسیار مهمی است. اگر این سطح از دست رفت، منطقه پشتیبانی بعدی 60000 دلار خواهد بود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-28 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.