افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

شکایت پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 178452
شکایت پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس خود را برای شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده می کند. سه سال از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می گذرد اما قرمزها هنوز نتوانسته اند پاداش 2.7 میلیون دلاری خود را دریافت کنند. جالب اینجاست که در این مدت دلار ارزش بیشتری نسبت به ریال پیدا کرده است، بنابراین ارزش […]

باشگاه پرسپولیس خود را برای شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده می کند.

سه سال از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می گذرد اما قرمزها هنوز نتوانسته اند پاداش 2.7 میلیون دلاری خود را دریافت کنند. جالب اینجاست که در این مدت دلار ارزش بیشتری نسبت به ریال پیدا کرده است، بنابراین ارزش اسمی اوراق پرسپولیس نیز افزایش یافته است.

همچنین پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان 715 هزار دلار و از مسابقات فوتبال این فصل در آسیا 120 هزار دلار درآمد کسب کرده است، به طوری که حدود 3.6 میلیون دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار است، اما این شکایت هنوز به نتیجه نرسیده است و موانع قانونی زیادی در پیش است. . این واقع شده است

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اساسنامه خود پایبندی خود را به تحریم های بین المللی اعلام کرد و در قسمت پاداش تیم به صراحت نوشت که پرداخت بر اساس تحریم های بین المللی انجام خواهد شد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال بارها و به طرق مختلف تلاش کردند تا با وجود تحریم ها این مبلغ را دریافت کنند اما موفق نشدند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران سال گذشته اعلام کرد که با کسب مجوز از بانک مرکزی دوحه تلاش می‌کنند درآمد خود را به دلار از طریق قطر دریافت کنند، اما حتی این پروژه هم به جایی نرسید و ناکام ماند.

حالا اما باشگاه پرسپولیس هدف دیگری را در نظر گرفته و قصد دارد با شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه جهانی، پاداش خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس این پروژه را به یک موسسه حقوقی واگذار کرده و به این ترتیب قصد دارد شانس دریافت نزدیک به 200 میلیارد تومانی خود را پس بگیرد، هرچند شاید حداقل در کوتاه مدت شانس چندانی نداشته باشد.

نکته جالب اینجاست که در این مدت باشگاه پرسپولیس بارها با حمایت این مبلغ دلار وام دریافت کرد تا در کوتاه مدت مشکلات خود را حل کند اما در حالی که قرار بود با دریافت پاداش این وام را بازپرداخت کند، این اتفاق نمی افتد. تا زمانی که اصل وام، سود و دیر پرداخت را از جیب خود پرداخت کنید.

باشگاه پرسپولیس که تا پایان فصل کسری بودجه نسبتا زیادی دارد، پس از نزدیک به 170 میلیارد تومبی پیراهن در اختیار اسپانسر، تلاش می کند کسری بودجه خود را جبران کند و بتواند حقوق ها را پرداخت کند. و خواستار تحقق این شکایت است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)