افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شکایت می پذیریم/ برای VAR پولی دریافت نمی کنیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 315887
شکایت می پذیریم/ برای VAR پولی دریافت نمی کنیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مراسم تجلیل از قضات استان تهران گفت: تحمل خطا و فساد را نداریم. ما مصمم هستیم که با هر کسی که مدارک و مدرکی در مورد قضات می آورد برخورد کنیم. بدن داور پاک است. پول دریافتی داوران با هیچ جای فوتبال قابل مقایسه نیست. رئیس فدراسیون فوتبال […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مراسم تجلیل از قضات استان تهران گفت: تحمل خطا و فساد را نداریم. ما مصمم هستیم که با هر کسی که مدارک و مدرکی در مورد قضات می آورد برخورد کنیم. بدن داور پاک است. پول دریافتی داوران با هیچ جای فوتبال قابل مقایسه نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: قبول دارم که مبلغ پرداختی ما بسیار کم است و واقعاً کمترین مبلغ را به گروهی می دهیم که تحت فشار زیادی است. ضمناً فردا صبح یک دستگاه VAR وارد ایران می شود و بقیه دستگاه ها نیز وارد ایران می شوند.

در آن زمان یاسر همرنگ، داور پیشکسوت فوتبال کشور که در جمع مردم حضور داشت، از روند نامطلوب داوری انتقاد کرد و گفت: ۲۵ سال است که داوری می کنم اما مجموع درآمدم به ۵۰۰ میلیون نرسیده است. تومان در تمام این سالها. چرا باید کل پرداختی به همه داوران 4.8 میلیارد تومان باشد، رقمی که حتی به اندازه یک فوتبالیست درجه سه هم نیست؟

وی ادامه داد: شما جلوی مصاحبه قضات را بگیرید و به آنها حق دفاع ندهید. لباس داوران با لباس بازیکنان متفاوت است. آقای تاج در مورد داوری به شما توصیه های اشتباهی می شود.

همین موضوع واکنش چند تن از مسئولان فدراسیون را برانگیخت اما تاج می خواست تمام صحبت هایش را با یک لحن انجام دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس گفت: با آنچه در مورد حداقل دستمزد داوران گفته می شود کاملا موافقم اما به جامعه داوری اعتقاد دارم. قسمتی از شریف ترین میزبان. چنین شکایت هایی به جان می توان خرید و اتفاقاً این بحث ها باید در اینجا مطرح شود. از صحبت های این قاضی ناله کردن خوشحالم چون جایی که نمی توانی انتقاد کنی نمی توانی احترام بگذاری. جای این شکایت ها هم اینجاست.

وي افزود: برخي از كارهاي سخت افزاري ساده نيستند زيرا فقط بر بخش ارزيابي اثر مي گذارند. ما هنوز نتوانسته ایم برای استفاده از VAR از دولت پول بگیریم. وزیر بسیار پیگیر است، اما ما بدون توجه به این موضوع مشغول نصب دستگاه های VAR هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.