افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شکایت مجازی پرسپولیسی ها از مدیریت باشگاه/ پاداش ها از ابتدای قراردادمان کم شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 302551
شکایت مجازی پرسپولیسی ها از مدیریت باشگاه/ پاداش ها از ابتدای قراردادمان کم شد – پرسپولیس نیوز

اقدام باشگاه پرسپولیس صدای اعتراض بازیکنان این تیم را درآورد. پرسپولیسی ها که انتظار داشتند با قهرمانی در لیگ برتر به پاداش خوبی دست پیدا کنند، حالا متوجه شدند که پاداش های پرداخت شده در جریان مسابقات به عنوان بخشی از قرارداد از حساب آنها کسر شده و این باعث ناراحتی شدید آنها شده است! […]

اقدام باشگاه پرسپولیس صدای اعتراض بازیکنان این تیم را درآورد.

پرسپولیسی ها که انتظار داشتند با قهرمانی در لیگ برتر به پاداش خوبی دست پیدا کنند، حالا متوجه شدند که پاداش های پرداخت شده در جریان مسابقات به عنوان بخشی از قرارداد از حساب آنها کسر شده و این باعث ناراحتی شدید آنها شده است!

همین موضوع باعث شد تا علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر از این اتفاق ناراحت و گلایه کنند.

پرسپولیسی ها امیدوار بودند با این انتقال مشکلات مالی شان کمتر از قبل شود اما حالا از اتفاقات شوکه شده و شکایت خود را علنی کردند.

مرتضی پورعلیگنجی مدافع پرسپولیس با انتشار مطلبی در اینستاگرام شخصی خود از وضعیت باشگاه برای بازیکنان این تیم انتقاد کرد و گفت: درخواست عجیبی نداریم، اکثر بازیکنان پرسپولیس پیشنهادات خیلی بهتری دارند اما به دلیل پیراهن پرسپولیس و هواداران بزرگوارش در فصل جدید با رقم کمتری روبه رو شدند اما ظاهرا به دلایل مختلف توجهی که باید به بازیکنان نشد و شرایط پیچیده شد.

علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: فصل گذشته یکی از سخت ترین فصل های حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. وقتی همه به دنبال قهرمانی بودند، داشتن لحظه و امید بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس است و وظیفه بازیکنان هم است.

علاوه بر این شرایط، بر اساس شنیده های گاها در لیگ ها، شنیده می شد که حتی برای برخی تیم های رقیب، بازی با قدرت کامل مقابل ما، پاداشی در نظر گرفته می شد. با این حال معتقدم همه این تیم ها با رعایت اصول حرفه ای و جوانمردی، مثل همه مسابقات قبلی با افتخار بازی کردند و نشان دادند که روحیه جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه مسائل است. طبیعی است که در این شرایط مثل همیشه تیم ما برای احترام از طریق باشگاه یا اسپانسرها پاداش هایی در نظر می گیرد، اما متاسفانه متوجه شدم با بی احترامی کامل، این پاداش ها پس از کسب عنوان قهرمانی از مطالبات اصلی کسر شده است. ، و بخشی از قرارداد اصلی لحاظ شده است.

من در مورد آن پاداش ها صحبت نمی کنم، اما بیشتر آن را بچه های تیم نذری به نیازمندان پرداخت کردند. در واقع این اتفاقات افراد را ناامید می کند، حس اعتماد را از بین می برد و نوعی بی احترامی به بازیکن محسوب می شود و افراد را مجبور به تصمیم گیری خلاف میل درونی خود می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)