افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

شکایت صرافی ارز دیجیتال علیه کمیسیون مبادلات ایالات متحده

  • کد خبر : 394078
شکایت صرافی ارز دیجیتال علیه کمیسیون مبادلات ایالات متحده

به گزارش بازار، صرافی ارز دیجیتال Crypto.com Crypto.com علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل “اقدام فراتر از قانون” در نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال شکایت کرده است. بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه در وب سایت صرافی منتشر شد، تصمیم به شکایت از صرافی آمریکایی پس از دریافت […]

به گزارش بازار، صرافی ارز دیجیتال Crypto.com Crypto.com علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل “اقدام فراتر از قانون” در نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال شکایت کرده است.

بر اساس بیانیه ای که روز سه شنبه در وب سایت صرافی منتشر شد، تصمیم به شکایت از صرافی آمریکایی پس از دریافت اطلاعیه ولز از این سازمان نظارتی گرفته شد.

این شرکت می گوید این اقدام را برای محافظت از آینده صنعت انجام داده است.

اطلاعیه ولز یک اعلامیه رسمی است مبنی بر اینکه تنظیم کننده قصد دارد اقدامات اجرایی علیه یک شرکت انجام دهد.

به گزارش رویترز، پلتفرم تجارت خرده‌فروشی رابین‌هود، کسب‌وکار ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس و بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) OpenSea از جمله شرکت‌های دارایی دیجیتال هستند که چنین هشدارهایی را دریافت کرده‌اند.

صرافی Crypto.com مستقر در سنگاپور اعلام کرده است که اقدامات “غیرمجاز و غیرمنصفانه” صرافی آمریکایی علیه صنعت کریپتو، راهی جز طرح دعوی برای آن باقی نگذاشته است.

در این بیانیه آمده است: شکایت ما حاکی از آن است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور یکجانبه صلاحیت خود را فراتر از حدود قانونی گسترش داده است.

این بیانیه می افزاید: ما به دنبال این هستیم که این اقدام غیرقانونی کمیسیون را که خارج از اختیارات آن و مغایر با قوانین فدرال است، متوقف کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.