افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شکایت دیگری از سرمربی پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 292544
شکایت دیگری از سرمربی پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

تبعات اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی ادامه دارد. پس از اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی، هیات مدیره فوتبال استان گیلان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد. همزمان درویش با محرومیت موقت 20 روزه از پیگیری پرونده خود مواجه شده است. متن نامه به شرح زیر […]

تبعات اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی ادامه دارد.

پس از اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی، هیات مدیره فوتبال استان گیلان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد.

همزمان درویش با محرومیت موقت 20 روزه از پیگیری پرونده خود مواجه شده است.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای یونس اسدی مقدم
ریاست محترم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

با سلام و درود

یادآوری می کند که در مهمترین برنامه فوتبالی شبکه سوم سیما در روز دوشنبه 23 خرداد 1403 مهمان برنامه مدیرعامل باشگاه گیل زبانان استقلال تهران بود که شاکی او (رضا درویش سردار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران) در رسانه ملی اقدام به هتک حرمت زبان گیلکی کرد که خشم استان های همجوار و همچنین ورزشکاران به ویژه خانواده بزرگ فوتبال را برانگیخت. از سوی دیگر با توجه به اینکه هرگونه ادعایی در این خصوص بر عهده کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال است تا حرمت مردم گیلان و آثار هر گونه رفتار مشابه در آینده بر لهجه ها حفظ شود. لهجه‌ها و زبان‌های ایران عزیز، جهت بررسی مناسب از این جهت درخواست می‌شود.

قربانعلی المساخاله

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)