افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

شکایت باشگاه پرسپولیس از علی خطیر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 157614
شکایت باشگاه پرسپولیس از علی خطیر – پرسپولیس نیوز

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با شکایت از مدیرعامل باشگاه استقلال به اتهامات خود ادامه می دهد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داد، باید در دادگاه به اتهامات آنها پاسخ دهد. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران پیوسته به سمت قهرمانی پیش می […]

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با شکایت از مدیرعامل باشگاه استقلال به اتهامات خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس که انتشار نامه فدراسیون فوتبال را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داد، باید در دادگاه به اتهامات آنها پاسخ دهد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران پیوسته به سمت قهرمانی پیش می رود و پس از هفته آخر قهرمان لیگ به طور قطعی مشخص می شود.

باشگاه پرسپولیس به دلیل مطالبی که گفته می شود اذهان عمومی را تشویش می کند و از واقعیت فرار می کند، از مدیرعامل باشگاه استقلال شکایت کرده و در حال پیگیری موارد مطرح شده در میز کمیته انضباطی و فرار از دست دادن است. قانون و مقررات و قوانین فوتبال. ، شروع به ارتباط می کنند و از نام فدراسیون و عناصر مختلف آن استفاده می کنند.

باشگاه پرسپولیس برای موفقیت خود برنامه دارد و برنده چند مسابقه و قهرمان نیم فصل جام قهرمانی را دریافت نمی کند. بهتر است به فکر حفظ شرایط خود در رده چهارم و جلوتر در رده بندی باشید تا بتوانید در لیگ قهرمانان به جایگاهی دست پیدا کنید و هواداران خود را نکشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده است که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی را به نهادهای قضایی فدراسیون برای رسیدگی به پرونده خود وارد می کند، در حالی که در جایی دیگر از صداقت، وفاداری و قانون مداری ریاست و حاکمیت صحبت می کند. بدن. فدراسیون! واقعا باید نگران باشگاه استقلال با این طرز فکر و چنین نگرشی باشید. شما که مدعی هستید تخلفی صورت نگرفته، پس نگران چه هستید؟ از همه جالبتر این بود که نظر نهادهای انتظامی، کانون ها و اصحاب رسانه را نسبت به سایر پرونده ها و 200 نامه محرمانه دیگر حساس کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از حرفه ای بودن رئیس فدراسیون فوتبال می گوید و اینکه نهادهای قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی قانون را نادیده نمی گیرند، پس چه چیزی او را نگران کرده و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار می کند؟ درباره فدراسیون و دستگاه های قضایی؟

مدیرعامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد چرا که بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و مستند کرده است که با توجه به کسر امتیاز پرسپولیس و سپاهان، این دو باشگاه همچنان مدعی واقعی و اصلی هستند. قهرمانی

نیازی نیست باشگاه پرسپولیس به نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فشار بیاورد زیرا مدارک و مستندات روشن و موجود است. البته اگر فشار باشگاه استقلال بر این اسناد تأثیر نگذارد و مخدوش شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)