افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

شکایت باشگاه پرسپولیس از صالح حردانی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 232038
شکایت باشگاه پرسپولیس از صالح حردانی – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس با شکایتی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس از بازیکن استقلال به دلیل پخش فیلم بدون پوشش دربی شماره 103 شکایت کرد.در این تصاویر ویدیویی که بازتاب گسترده ای در فضای […]

باشگاه پرسپولیس با شکایتی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس از بازیکن استقلال به دلیل پخش فیلم بدون پوشش دربی شماره 103 شکایت کرد.
در این تصاویر ویدیویی که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است، مشاهده می کنید؛ بازیکن استقلال اگرچه ظاهراً سعی می کند تماشاگران را آرام کند تا با پرتاب اشیا به زمین بازی را قطع نکنند، اما در واقع با دست دیگر آنها را به تشدید این اقدام و حمله به مسابقه و بازیکنان تیم پرسپولیس تحریک می کند!
این اتفاق آگاهانه در حالی رخ می دهد که در همان زمان سازماندهندگان، ماموران انتظامی و امنیتی و حتی برخی دیگر از بازیکنان استقلال سعی در آرام کردن اوضاع داشتند.
جدای از بحث های اخلاقی، روحیه ورزشکاری و بازی جوانمردانه ای که در این زمینه وجود دارد، رفتار بازیکن مذکور در زمینه تحریک خشونت و تحریک عمومی، موضوع مواد 59 و 60 آیین نامه انضباطی فوتبال ایران، ممکن است. در مراجع قضایی و انتظامی فوتبال رسیدگی و حکم مربوطه را صادر کند.
فعلا باشگاه پرسپولیس شکایتی را به مسئولان فوتبال ارائه کرده است اما بدیهی است که این رفتار بازیکن مذکور با توجه به اینکه در مکان عمومی رخ داده است از طرق دیگر و نهادهای دیگر قابل پیگیری و بررسی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)