افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

شکایت استقلال از مدیرعامل پرسپولیس! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143430
شکایت استقلال از مدیرعامل پرسپولیس!  – پرسپولیس نیوز

باشگاه استقلال به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد. رضا درویش امشب در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: نمی دانم در کدام رمان رای صادر می شود و این موضوع از مجاری قانونی در حال انجام است. این صحبت کوتاه مدیرعامل پرسپولیس واکنش شدید و عجیب باشگاه استقلال را در پی […]

باشگاه استقلال به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد.

رضا درویش امشب در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: نمی دانم در کدام رمان رای صادر می شود و این موضوع از مجاری قانونی در حال انجام است.

این صحبت کوتاه مدیرعامل پرسپولیس واکنش شدید و عجیب باشگاه استقلال را در پی داشته است.

باشگاه استقلال به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

در پی اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر پیگیری شکایت بی اساس از باشگاه استقلال، علیرغم دستور اکید وزیر محترم ورزش و جوانان به هر دو باشگاه مبنی بر خودداری از هرگونه اظهارنظر درباره باشگاه رقیب. باشگاه استقلال از رضا درویش مدیرعامل این باشگاه شکایت کرد و باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن اینکه وزیر محترم ورزش و جوانان طی دستور ویژه ای از اعضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست از هرگونه اظهار نظر در مورد باشگاه رقیب خودداری کنند و هر دو باشگاه را نسبت به رفتارهایی که موجب تنش و صحبت هایی می شود که باعث تحریک هواداران رقیب می شود برحذر داشتند. متأسفانه باشگاه پرسپولیس همچنان اصرار دارد تا با اظهار نظر در خصوص پیگیری شکایت بی اساس از استقلالی ها بدون توجه به توصیه مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان، موجبات توهین هواداران فهیم استقلال را فراهم کند.

این بار پس از صحبت های عجیب حسین بادامکی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه از پیگیری شکایت از استقلالی ها خبر داد و باز هم درباره باشگاه رقیب اظهار نظر کرد.

با توجه به توصیه مقام محترم وزارت و با اشاره به آمدن شهرورد که باشگاه استقلال علاقمند به برگزاری آرام و به دور از تنش است، از پاسخگویی به اظهارات کذب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خودداری کرد اما باشگاه استقلال ضمن شکایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار برخورد قوه قضائیه فدراسیون فوتبال و حراست محترم این مجموعه با باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف از دستورالعمل مشترک وزیر محترم ورزش و جوانان است.

بدیهی است در صورت تکرار این رویه اشتباه و هر رفتار دیگری که منجر به آزار و اذیت هواداران استقلال شود، باشگاه استقلال این رفتار تنش‌آمیز و ناخوشایند باشگاه رقیب را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، زیرا باشگاه استقلال هر چقدر هم که قوانین رعایت شود او می‌داند. او که مسئول و مسئول است، موظف است از حقوق هواداران محترم استقلال دفاع کند و دیگر نمی تواند سکوت کند.

همچنین باشگاه استقلال به دلیل اظهارنظرهای نسنجیده درباره باشگاه استقلال حق قانونی شکایت از اعضای باشگاه پرسپولیس را دارد و شکایت از مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس را به مراجع قضایی خواهد برد. از فدراسیون فوتبال

باشگاه استقلال امیدوار است باشگاه رقیب اجازه دهد رقابت در زمین فوتبال ادامه پیدا کند و از تکرار این روش تنش زا دست بردارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)