افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

شکایت از گالانت، گانتز و هالیوی در دادگاه نروژ – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170809
شکایت از گالانت، گانتز و هالیوی در دادگاه نروژ – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از شکایت کیفری علیه وای گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تبدیل شود گانتز عضو کابینه جنگ و هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش نروژ به اتهام مشارکت در جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت علیه ملت فلسطین به دادگاهی در نروژ معرفی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان از شکایت کیفری علیه وای گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تبدیل شود گانتز عضو کابینه جنگ و هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش نروژ به اتهام مشارکت در جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت علیه ملت فلسطین به دادگاهی در نروژ معرفی شد.

این شکایت علیه مقامات اسرائیلی در حالی مطرح شد که مقامات همیشه معلم خصوصی آنها از حمایت کاخ سفید و مقامات آمریکایی برخوردارند. “آنتونیو چشمک زدنوزیر امور خارجه آمریکا نیز در حساب کاربری خود در توییتر به سفر خود به منطقه اشاره کرد و گفت: برای انجام فعالیت های دیپلماتیک بیشتر درباره وضعیت غزه به منطقه بازخواهم گشت.

در حالی که بمباران ها و جنگ علیه شهروندان بی دفاع فلسطینی با حمایت مالی، سیاسی، نظامی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه دارد، وزیر امور خارجه آمریکا همچنین تصریح کرد: من همچنان به حمایت از زندگی غیرنظامیان و تلاش سخت با شرکا برای تضمین آزادی ادامه می دهم. ” گروگان ها و تضمین ادامه ارسال کمک های بشردوستانه به غزه.

این در حالی است که «فلیپه لازارینیکمیسر کل آنروا هشدار داده است که مردم غزه مشمول مجازات دسته جمعی هستند و فقط مقادیر اندکی کمک های بشردوستانه اجازه ورود از این کانال را دارند.

لازارینی وی اظهار داشت: زمان به سرعت می گذرد قاثی و جنگ غزه باید فورا متوقف شود.

از طرفی گردان ها قسام وی از نیروها و تجهیزات نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی در این محله خبر داد. سیب این کشور با راکت های کوتاه برد و گلوله های خمپاره به شهر غزه حمله کرده است.

همچنین گردان ها قسام و گروه های قدس در عملیات مشترک علیه نیروهای اشغالگر اسرائیل در این محله سیب در شهر غزه با گلوله های خمپاره حمله کردند.

گردان های مجاهدین قسام گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیل در کنار یک خودروی زرهی در محله سیب در شهر غزه با آر پ آره آنها خاطرنشان کردند: در این عملیات نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد تعداد شهدای حملات امروز رژیم صهیونیستی به غزه به 39 نفر و خان ​​یونس به 30 نفر رسیده است.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه تعداد شهدا و مفقودین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این نوار را به 29 هزار و 313 نفر رساند.

این اداره دولتی تاکید کرد که ۱۶۳۵۰ تن از این شهدا و مفقودین زن و کودک هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی تنها در 3 روز 6 جنایت و قتل علیه فلسطینی ها انجام داد. رافا منجر به شهادت 31 نفر شده است.

این سازمان فلسطینی تصریح کرد: ارتش اشغالگر 48 بار مهاجرت اجباری آوارگان را تکرار کرده و سپس به آنها حمله کرده و علیه آنها جنایت کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به انفعال جهان در مقابل جنایات صهیونیست ها تاکید کرد: نسل کشی دسته جمعی غیرنظامیان در نوار غزه. لاجنا برهنه بر پیشانی بشریت است.

این نهاد دولتی فلسطین در ادامه اعلام کرد: از جامعه جهانی می خواهیم که نسل کشی و کشتار دسته جمعی غیرنظامیان غزه توسط اشغالگران را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.