افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شوک سردار آزمون پس از درخشش در تیم ملی

  • کد خبر : 402948
شوک سردار آزمون پس از درخشش در تیم ملی

آفتاب نیوز: سردار آزمون که پنج روز پیش در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی با تیم ایران مقابل قطر عملکرد درخشانی داشت و دو گل مهم را به ثمر رساند، اول شد و تعویض شد. تیم فوتبال شباب الاهلی با ترکیب سردار آزمون یازدهم و سعید عزت اللهی در ترکیب ذخیره از ساعت 16 و […]

آفتاب نیوز:

سردار آزمون که پنج روز پیش در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی با تیم ایران مقابل قطر عملکرد درخشانی داشت و دو گل مهم را به ثمر رساند، اول شد و تعویض شد.

تیم فوتبال شباب الاهلی با ترکیب سردار آزمون یازدهم و سعید عزت اللهی در ترکیب ذخیره از ساعت 16 و 25 دقیقه روز گذشته در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبا الحسن به مصاف این تیم رفت روز جام پرزیدنت امارات برای جشن گرفتن.

شباب الاهلی در این دیدار شروعی تهاجمی داشت و در دقیقه 6 فدریکو کارتابیا به گل رسید و دو دقیقه بعد ارسال از گوشه سمت راست زمین و ضربه سر تماشایی سردار آزمون به دروازه دبا آل رسید -حسن. . که ضربه دروازه بان حریف را از دست داد، گل دوم را به ثمر رساند.

سردار آزمون که پیش از این در پنج بازی لیگ برتر امارات 5 گل و یک پاس گل داده بود، در یکی از بازی های جام بانک اسلامی ابوظبی دو گل به ثمر رساند و از سوی دیگر در پلی آف لیگ برتر امارات و مرحله گروهی گلزنی کرد لیگ قهرمانان آسیا این روند درخشان شب گذشته در یکی دیگر از رقابت های باشگاهی ادامه یافت: جام ریاست جمهوری.

ستاره ایرانی شباب الاهلی در حالی که دهمین بازی خود را پس از حضور در تیم امارات انجام می داد، توانست دهمین گل خود را در فصل 25-2024 در رقابت های باشگاهی به ثمر برساند و به روند درخشان خود ادامه دهد اما با بدشانسی بزرگی نیز مواجه شد.

سردار آزمون که به دلیل دو بازی سخت مقابل ازبکستان و قطر به شدت از فیفادی خسته شده بود، پس از نمایش فوق العاده در دیدار مقابل دبا الحسن که در آن یک گل نیز به ثمر رساند، در دقیقه 33 به دلیل هولناکی تعویض شد. مصدومیت، به دغدغه سرمربی تیمش و البته امیر قلانوی.

شباب الاهلی با گل سردار آزمون برتری 2 بر صفر خود مقابل دبه الحسن را تا پایان بازی حفظ کرد و به مرحله یک چهارم نهایی جام پرزیدنت امارات راه یافت و سعید عزت اللهی در این دیدار استراحت کرد و نیمکت نشین شد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.