افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

شوک در اکوادور / توقیف تلویزیون دولتی در میانه پخش زنده – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 175021
شوک در اکوادور / توقیف تلویزیون دولتی در میانه پخش زنده – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی اعتراضات و ناآرامی های داخلی در اکوادور، شبکه تلویزیونی «اکوادور تی سی» به تصرف افراد مسلح درآمد که کارکنان را مجبور به نشستن روی زمین کردند. تصرف ایستگاه تلویزیونی اکوادور در یک پخش زنده انجام شد و فیلم‌ها نشان می‌داد مردان کلاه‌دار، عمدتاً سیاه‌پوش، با […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی اعتراضات و ناآرامی های داخلی در اکوادور، شبکه تلویزیونی «اکوادور تی سی» به تصرف افراد مسلح درآمد که کارکنان را مجبور به نشستن روی زمین کردند.

تصرف ایستگاه تلویزیونی اکوادور در یک پخش زنده انجام شد و فیلم‌ها نشان می‌داد مردان کلاه‌دار، عمدتاً سیاه‌پوش، با سلاح‌های بزرگ، کارکنان جمع‌شده را تهدید به تیراندازی می‌کنند، قبل از اینکه فیلم به طور ناگهانی قطع شود.

این حادثه پس از ربوده شدن حداقل هفت افسر پلیس و چندین انفجار و یک روز پس از اعلام وضعیت فوق العاده در اکوادور توسط دانیل نوبوآ رئیس جمهور این کشور رخ داد.

نوبوآ، یکی از خانواده های ثروتمند اکوادور، دو ماه پیش، در ماه نوامبر، به قدرت رسید و قول داد با خشونت های مرتبط با مواد مخدر در خیابان ها و زندان ها مبارزه کند.

نوبوآ روز دوشنبه وضعیت اضطراری 60 روزه اعلام کرد، ابزاری که سلف او با موفقیت چندانی از آن استفاده کرد.

نوبوآ در یک فرمان به روز شده که بعد از ظهر سه شنبه صادر شد، گفت که درگیری مسلحانه داخلی در اکوادور را نمی پذیرد و چندین باند جنایتکار را به عنوان گروه های تروریستی معرفی کرد. این فرمان به نیروهای مسلح دستور می داد تا گروه های مافیایی را سرکوب کنند. همچنین اخیراً گروه های مسلح مافیایی چندین افسر پلیس را کشته و تعدادی دیگر را نیز به گروگان گرفته اند و از سرنوشت این افسران خبری در دست نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.