افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

شور خدمت به مردم، بارزترین ویژگی شهید رئیسی

  • کد خبر : 291257
شور خدمت به مردم، بارزترین ویژگی شهید رئیسی

سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید رئیسی ابعادی از شخصیت رئیس جمهور شهید را برشمرد و بارزترین ویژگی وی را شور خدمت به مردم دانست. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر شنبه با حضور در منزل شهید رئیسی، ضمن تسلیت به خانواده وی، برخی از ویژگی ها و […]

سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید رئیسی ابعادی از شخصیت رئیس جمهور شهید را برشمرد و بارزترین ویژگی وی را شور خدمت به مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بعدازظهر شنبه با حضور در منزل شهید رئیسی، ضمن تسلیت به خانواده وی، برخی از ویژگی ها و ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید را برشمرد و شور خدمت به مردم را تشریح کرد. به عنوان مهمترین چیز ویژگی مهم و بارز شهید رئیسی.

وی گفت: حضور حماسی و چشمگیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی میزان محبوبیت و مقبولیت ایشان را در بین مردم بیان کرد و نشان داد که در نزد مردم هیچ عمل صالح تر از خدمت و خدمت نیست. اطاعت از رهبری کبیر انقلاب اسلامی».
سرپرست رئیس جمهور با بیان اینکه شهید رئیسی نمی دانست چگونه شبانه روز به مردم خدمت کند و مشکلات کشور را حل کند، افزود: زمانی که در جمع مردم برای رسیدگی به مطالبات و یا شاهد تحقق برنامه های آنان در آرامش حضور داشت، آرامش داشت. ” و پروژه ها.” برای آرامش و رفاه مردم اجرا شد.
مخبر یکی از ویژگی های بارز شهید رئیسی را عدالت خواهی دانست و گفت: شهید رئیسی بر شناسایی دقیق مشکلات و اتخاذ تدابیر میدانی برای رفع آنها اصرار داشت و سفرهای متعددی به نقاط مختلف کشور داشت.

وی افزود: البته اولویت وی سفر به استان های کم برخوردار بود اما با وجود این تمرکز بر مسائل کلان کشور هرگز باعث نشد از مسائل و مشکلات ریزتر و خاص مردم غافل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.