افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

شوخی رسانه ای نشد/ عربستان مدیر شبکه ام بی سی را احضار کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402574
شوخی رسانه ای نشد/ عربستان مدیر شبکه ام بی سی را احضار کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عصبانیت شدید کاربران عرب در شبکه های اجتماعی از شیطنت رسانه ای یکی از شبکه های تلویزیونی اصلی عربستان در توهین به مقاومت، مقامات سعودی واکنش نشان دادند. شبکه خبر روسیه الیوم بعدازظهر امروز (شنبه) گزارش داد که شورای سیاست گذاری رسانه ای عربستان سعودی پس از توهین به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عصبانیت شدید کاربران عرب در شبکه های اجتماعی از شیطنت رسانه ای یکی از شبکه های تلویزیونی اصلی عربستان در توهین به مقاومت، مقامات سعودی واکنش نشان دادند.

شبکه خبر روسیه الیوم بعدازظهر امروز (شنبه) گزارش داد که شورای سیاست گذاری رسانه ای عربستان سعودی پس از توهین به رهبران مقاومت، مدیریت MBC را احضار کرد.

بر اساس این گزارش، پس از جنجال رسانه ای که این شبکه سعودی در میان حامیان مقاومت در منطقه غرب آسیا به راه انداخت، شورای رسانه ای عربستان به دلیل اخبار مغایر با قانون و سیاست، مسئولان این شبکه را برای ارائه توضیحات احضار کرد. تبلیغات سعودی

بر اساس این بیانیه، تحقیقات و تحقیقات از مدیران این شبکه در خصوص این برنامه ادامه دارد.

به نوشتن روسیه الیوم، در بیانیه منتشر شده از سوی مقامات سعودی، عمداً نام این شبکه هکری ذکر نشده است!

در همین راستا، جنبش حماس روز گذشته در بیانیه ای این گونه اقدامات تحریک آمیز را محکوم کرد. آمیز اعلام کرد که «این گزارش همه تاریک و تحریک آمیز است آمیز من مخالف این جنبش و رهبران آن بودم».

در واکنش به این شوخی رسانه ای، سازمان رسانه و ارتباطات عراق مجوز فعالیت این شبکه را لغو کرد.مترو BC» عربستان سعودی پس از گزارش اخیر خود از تعلیق فعالیت خود در عراق خبر داد.

گفتنی است شبکه تلویزیونی عربستان سعودی ام بی سی در برنامه آخر هفته خود هنگام پخش برنامه ای به نام تحریک آمیز و با توهین به رهبران شهید مقاومت، آنها را تروریست خطاب کرد.

این برنامه با هدف شهدایی مانند شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی است مهندس و اسماعیل هانیه و شهید یحیی گناه و توهین به سایر شهدای مقاومت، با واکنش و خشم گسترده کاربران عرب در رسانه ها و شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.