افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

شوآف پرشیا خودرو برای مانیان ترا با طراحی ۲۰۱۸| موتور به پرشیا خودرو رفت؟

  • کد خبر : 260459
شوآف پرشیا خودرو برای مانیان ترا با طراحی ۲۰۱۸|  موتور به پرشیا خودرو رفت؟

امید محمدی بازار: نیسان ترا (رونیز) با ایستا موتور ارس یا پرشیا خودرو به بازار می آید؟ سوالی روشن جز سردرگمی وزارت صمت سیاستگذار ی مونتاژ خودرو ندارد. «نیسان ترا» ابتدا توسط ش رکت ایستا موتور ارس زیر مجموعه هلدینگ مایوان در وزارت صمت مطرح شد. «ایستا موتور ارس» به شرکت «پرشیا خودرو» رسید. موضوعی […]

امید محمدی بازار: نیسان ترا (رونیز) با ایستا موتور ارس یا پرشیا خودرو به بازار می آید؟ سوالی روشن جز سردرگمی وزارت صمت سیاستگذار ی مونتاژ خودرو ندارد. «نیسان ترا» ابتدا توسط ش رکت ایستا موتور ارس زیر مجموعه هلدینگ مایوان در وزارت صمت مطرح شد. «ایستا موتور ارس» به شرکت «پرشیا خودرو» رسید. موضوعی که نشان از حمایت یکجانبه یا احتمال نشت اطلاعات در وزارت صمت در مقطع زمانی برای شرکت های خودرویی دارد. پرشیا خودرو در کارنامه خود فقط واردات و خدمات پس از فروش نه آن برندهای موفق «ب ام و» و «مینی» در ایران را مدیریت دار بوده است.

با توجه به شرکت پرشیا خودرو در واردات و اشرف به تولید یا خودرو، مدیران وزارت وزارت باید به این سوالات پاسخ دهند که با چه استدلالی یک شرکت وارد کننده مونتاژ خودرو ورود ورود؟؟؟ از سوی چرا پرود؟ آیا در دوره سکان داری وزیر صمت قبلی، فشاری به وزارتخانه همینطور جهت قسیم شده است؟ با این تفاصیل در ادامه به بررسنشتاین اهیم پرداخت;

رخدادی عجیب در خودروسازان بخش خصوصی

در اواسط پارس شرکت خودروساز دولتی با هدف تولید محصول با پلتفرم مشترک کرد، هر چند محصول با پتلفرم مشترک به محصول خ ودرو و پارس خودرو تولید می شود. پس از این موضوع در مونتاژ یا تولید جاده م ” رس» خودرو سوار شد. برای دومیٕ نیسا ن ترا انجام داد را می توان رخداد عجیب صنعت خودرو نامید. وزارت صمت یر حرفه ای است.

شوآف پرشیا خودرو برای مانیان ترا با طراحی ۲۰۱۸|  موتور به پرشیا خودرو رفت؟

“ایستا موتور ارس” “آن ترا، نام مانیان ترا را انتخاب کرده است

نیسان ترا مونتاژ ایران با دو نام

«ایستا موتور ارس» بهمن ماه سال ارس معرفی شد. در سال ۱۴۰۲ نیز تولید این محصول آماده و مونتاژ نمونه های اولیه آن انجام شد. اما هفته با یک سال و نیم کاهش از خودروهای نیسان ترا جهت معرفی و تست در اختیار خبرنا د. نکته قابل توجه اینجاست که برخی از رسانه ها مدعی هستند پرشیا تنها خودرو تولید کننده محصولات در ایران این شرکت است که پیش از شرکت نامبرده، ایستاموتور ارس تولید کننده تولید کننده نیسان ترا ترا در کشور کشور است. اخبار اخبار منتشره شرکت پرشیا خودرو برای نیسان ترا، نام مانیان تر ا را انتخاب کرده است. این محصول در حاشیه ورود به بازار در دو نام گرفته شده است.

نیسان ترا مونتاژ است، این پلتفرم اف آلفا است، این ۲ سب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور کامل است. قدرت تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعت در میان دو محور محرک تقسیم می شود. 2 ها در طراحی بدنه و کابین توام با برخی از آپشن های ایمنی و سلامتی است.

شوآف پرشیا خودرو برای مانیان ترا با طراحی ۲۰۱۸|  موتور به پرشیا خودرو رفت؟

مونتاژ و عرضه مانیان ترا پس از ۶ سال در بازار کشور چه توجیهی برای وز ارت صمت دارد؟

مانیان با خودرو ۶ سال پیش

که طراحی آن مربوط به سال ۲۰۱۸ میلادی است. باتوجه به عرضه نسخه لیفت محصولات می کنند، مونتاژ و عرضه مانیان ترا پا ز ۶ سال در بازار کشور چه توجیهی برای وزارت صمت دارد؟

با چشم پوشی از قوای فنی مانیان ترا، طراحی محصول با اتوجه به حضور رقبای برای گفتن ندارد. عرضه این خودرو در مسابقات فعلی و سهم خواهی برندهای چینی با طراحان ی های جذاب با اقبال همراه نخواهد بود.

هیاهو پرشیا خودرو برای عرضه محصول، می تواند باعث کسب افتخار فروش محصولات با ام و برای این شرکت شود. The ائه خدمات پس از فروش مانیان ترا استفاده خواهد کرد.

شاید بهتر بود شرکت پرشیا خودرو در میان شوآف برای مانیان ترا، طراحی سال ۲۰۱۸ این خودرو را نیز اطلاع رسانی کرد.

شوآف پرشیا خودرو برای مانیان ترا با طراحی ۲۰۱۸|  موتور به پرشیا خودرو رفت؟

شرکت ایستا موتور ارس نسخه ای از نیسان ترا را به بازار کشور معرفی کرد که طراحی این محصول متعلق به سال ۲۰۲۲ بود.

لئو ام ایکس ۸ ایستا موتور ارس

شرکت ایستا موتور ارس نسخه ای از نیسان ترا را به بازار کشور معرفی کرد و یز راهی خیابان ها شود. در قیاس با مانیان ترا از نظر طراحی ظاهری و داخلی برتری های بیشتر رد. زیرا داخل داخل این خودرو با طراحی جدید بیشتر خودروهای رق ابت می دستخوش فیس لیفت قرار مشتر یان داخلی را تامین می کند.

باتوجه به بازار خودرو در حال حاضر حاضر سال ۱۴۰۱ را ندارد، ا ۲ می دهد؟ شند، اما تضمین فروش و رقابت محصولات مستلزم طراحی و جدید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.