افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شهید یوسفی از نیروهای تحول آفرین ارتش ناحیه زنجان بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403818
شهید یوسفی از نیروهای تحول آفرین ارتش ناحیه زنجان بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

فخرالسادات موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید احمد یوسفی از شهدای شاخص استان زنجان است که در طول دوران کاری خود از کارکنان سپاه بوده و در جبهه های جنگ حضور داشته است. وی تصریح کرد: شهید یوسفی یکی از نیروهایی بود که در سپاه ناحیه زنجان تحول ایجاد کرد و فردی […]

فخرالسادات موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهید احمد یوسفی از شهدای شاخص استان زنجان است که در طول دوران کاری خود از کارکنان سپاه بوده و در جبهه های جنگ حضور داشته است.

وی تصریح کرد: شهید یوسفی یکی از نیروهایی بود که در سپاه ناحیه زنجان تحول ایجاد کرد و فردی پرتلاش بود که در طول عمر کوتاه اما پربرکت خود منبع خوبی برای سپاه ناحیه شد.

همسر شهید احمد یوسفی با اشاره به اینکه در سال 59 با این شهید آشنا شدم، یادآور شد: ایشان مربی و معلم من بودند و در واحد بسیج با ایشان کار می کردم و به برکت این همکاری با هم آشنا شدیم. متاهل

موسوی با اشاره به اینکه 5 سال با هم زندگی کردیم، گفت: شهید یوسفی در 15 مهر 65 در ارتفاعات مشرفه بانه به شهادت رسید.

مقام معظم رهبری پدر معنوی همسران شهدا هستند.

وی مقام معظم رهبری را پدر معنوی همسران شهدا دانست و گفت: ایشان با مسائل، مشکلات، دغدغه ها و حماسه های همسران شهدا آشنا هستند.

موسوی درباره نقد مقام معظم رهبری از کتاب «پاییز» گفت: ایشان برای این کتاب احترام خاصی قائل بودند و این نقد را با ذوق ادبی که به عنوان کتابخوان ترین رهبر دنیا دارند، بیان کردند.

همسر شهید یوسفی با ابراز خوشحالی از عنایت و عنایت مقام معظم رهبری، دست درازی به کتاب پاییزی رساند و اعلام کرد: این خوشحالی تنها به خاطر من نیست، بلکه مدیون شهیدی است که هشت سال در سنگر سپاه مقاومت کرد و سرانجام علی رغم اینکه همه فراز و نشیب ها، فرودهای زندگی شهید شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.