افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

شهید «یحی سنور» برای بشریت اسطوره می ماند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402730
شهید «یحی سنور» برای بشریت اسطوره می ماند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی وابستگی حسینی شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید «یحی زیبا کردنو شهدای مقاومت در مسجد. النبی (ص) گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه شهید گناوهزیبا کردنوی اعلام کرد: این شهدا و در رأس آنها شهید «یحیی» است. زیبا کردنآنها در میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی و […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی وابستگی حسینی شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید «یحی زیبا کردنو شهدای مقاومت در مسجد. النبی (ص) گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بویژه شهید گناوهزیبا کردنوی اعلام کرد: این شهدا و در رأس آنها شهید «یحیی» است. زیبا کردنآنها در میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از میهن خود جان خود را فدای ملت مظلوم فلسطین، غزه و مقاومت کردند.

امام جمعه گناوه افزود: سالهای زندگی شهید مجاهد و مقاومت یحیی زیبا کردن“نام مستعار”ابو ابراهیم» به مبارزه با صهیونیست ها و اشغالگران گره خورد و سرانجام پس از 62 سال زندگی در همین راه با عزت و افتخار به شهادت رسید و اسطوره ای برای تاریخ بشریت باقی ماند.

وی گفت: اگر چه مسلمانان و نوار غزه از وجود و نعمت بزرگ این مجاهدان مفتخر به اسلام محروم بودند، خون این مجاهدان در راه خدا که هدفی جز اعتلای کلمه نداشتند. به” و از مسلمانان حمایت کند، تا ابد زنده خواهد ماند.

وی گفت: حتی در آخرین لحظات زندگی این شهید والامقام، دشمنان جرات نزدیک شدن به وی را نداشتند و تا آخرین لحظات این مجاهد. توسط سبیل الله هم ترسید.

اهداف، مکتب و راه مقاومت شهدا ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام وابستگی حسینی تصریح کرد: امروز اگر این فرماندهان مجاهد و مقاومت، سیدمقاومت، یحیی زیبا کردن من می بینماسماعیل هانیه من می بینم، فروشندگان نیل من می بینم آنها در میان ما نیستند، اما اهداف، مکتب و راهشان برای ملت‌های آزاده و مسلمانان جهان جاودانه و نام مقاومت و حماس به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده است.

گفت: هر چند سرلشکر شهید فروشندگان نیل او در کنار رهبر مقاومت به شهادت می رسد و خونش با خون رهبر مقاومت آمیخته می شود و بر خاک ریخته می شود تا تمدن اسلامی را در سرزمینی زنده کند که به فرموده مقام معظم رهبری لبنان با تمدن اسلامی پیوند خورده است، اما راه او از طریق جوانان مقاومت ادامه خواهد یافت.

و افزود: گرچه نبود وجود مبارک این سرداران بزرگ بریدگی برای محور مقاومت و مسلمین جبران ناپذیر است اما یاد و نام این شهدا جاودانه خواهد ماند. تارک داستان می درخشد.

امام جمعه گناوه فرمود: شهید یحیی زیبا کردن 23 که به تصرف صهیونیست ها درآمد. این همه است پوشالی در 16 مهرماه پوشش رژیم صهیونیستی را شکست و نام این مجاهد بزرگ با طوفان الاقصی گره خورده است که به همه جهان نشان داد این رژیم لانه عنکبوت است.

گفت امروز همه دشمنان مسلمین و مقاومت جمع شده اند و این مجاهد کشته شد. توسط سبیل الله خوشحال شد و گفت: اگر جرأت داری با این مجاهدان در میدان جنگ بجنگ.

حجت الاسلام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خون بیش از 42 هزار مظلوم و بی دفاع را بر زمین ریخته است، گفت: اگر انسان هستید و حس انسانیت دارید، بایستید و با مجاهدین مبارزه کنید. . اسلام و اینکه بیمارستان ها و مدارس و میدان های بمباران و به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردم بی دفاع هنر نیست.

وی گفت: امروز همه دشمنان می دانند که اگر رژیم صهیونیستی شکست بخورد، شکست خواهد خورد و این به معنای شکست همه کشورهای حامی این رژیم است و همه به تعبیر آنها با کشتار به دنبال نظم نوین و خاورمیانه هستند. به این مجاهدین، اما غافلگیر شده اند.

وی افزود: دشمنان به دنبال بازگرداندن نظم قدیمی جهانی به رهبری ابرقدرت های سقوط کرده و حمایت از رژیم صهیونیستی هستند اما هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند با قرار دادن سامانه های جدید موشکی و سلاح های پیشرفته در اختیار این نظام می توانند به اهداف خود برسند اما هر چه سامانه های دفاعی این رژیم قوی تر باشد در برابر موشک های مقاومت کمتر مقاومت می کنند. ، حزب الله و جمهوری اسلامی ایران.

با خدا بودن یعنی شکست دادن قدرت های دنیا

وی با بیان اینکه مجاهدان راه خدا توکل، اعتقاد و توکل به خدا دارند و با دعا و تسبیح و ذکر در راه خدا و شهادت استقامت می کنند. می تواند رسیدنافزود: شهید یحیی زیبا کردن تا آخرین لحظات عمرش از خدا و نماز جدا نشد و با خدا بودن یعنی غلبه بر تمام قوای ظاهری دنیا.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس برای همه ما یک تجربه است، نزدیک به 80 کشور از صدام حمایت و حمایت کردند، اما ملت مقاوم ایران اسلامی به رهبری امام راحل (ره) با دشمنان روبرو شد و در نهایت این خود دشمنان. صدام را با دست خود کشتند». آنها آن را به طرز وحشتناکی اعدام کردند.

حجت الاسلام وابستگی حسینی تصریح کرد: امروز در مسئله فلسطین و مقاومت نیز همین اتفاق می افتد و مستکبران جهان به رژیم صهیونیستی اسلحه می دهند و گنبد آهنین می سازند اما هیچ کدام اسلام را مقابل مجاهدان و رزمندگان نمی گیرند. و به برکت نظام مقدس اسلامی قیام عمومی به نفع مردم برپا خواهد شد. ظالم فلسطین حتی در قلب اروپاست.

وی گفت: امروز به برکت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب همه ملت‌های آزاده جهان در حمایت از ملت‌های مظلوم لبنان و فلسطین بیدار شده‌اند و هر چقدر هم که دشمن برای نکوهش این قیام تلاش کند. و نهضت از عهده آن برنمی آید و این حرکت به نابودی دشمنان می انجامد و صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز یحیی است زیبا کردنسید مقاومت و حزب الله اسطوره، بت و الگوی جوانان فلسطینی هستند.

ایران اسلامی مدافع همه مظلومان جهان است

وی گفت: ایران اسلامی امروز مبتنی بر راه اهل بیت است.TO) او مدافع همه علما و مسلمانان مظلوم جهان است.

گفت: هرچندابو ابراهیم این بت شکن به دست صهیونیست ها کشته شد اما بت شکنی هایی هستند که در مقابل بت های آمریکا و اسرائیل و نمرودیان زمان ایستاده اند و با موشک های الهی خود همه بت های آنها را نابود خواهند کرد.

حجت الاسلام وابستگی حسینی ادامه داد: حزب الله و محور مقاومت با ایمان و اطمینان به نصرت الهی به نبرد خود ادامه خواهند داد و این وعده نصرت الهی به همه مومنان و استقامت کنندگان در راه خدا مژده داده است که قطعاً شکست خواهد خورد. دشمنان و بدخواهان مسلمانان پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه امشب در این مکان مقدس گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره علما، مجاهدان و پرچمداران مقاومت را گرامی بداریم، گفت: هر چند پرچمداران و علمای بی نظیری چون شهید هستند. فروشندگان نیل ما باختیم، اما اگر پرچمدار شهید شود، علمای دیگر این پرچم را بر دوش می گیرند و راه مبارزه در راه خدا و مقاومت در برابر اشرار را تا نابودی دشمنان ادامه می دهند.

وی گفت: امروز مجاهدان اسلام نیازمند کمک و دعای مادی و معنوی همه ما هستند و خداوند نیز وعده داده است که انتقام جنایتکاران و جنایتکاران را خواهیم گرفت و انتقام خون این شهدای راه اسلام خواهد بود. دشمنان اسلام و مسلمین

شهید

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان برجسته شهرستان، تلاوت پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت. زیبا کردن و مداحی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.