افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شهید نصرالله نمونه بارز مالک اشتر برای امام علی (ع) بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381150
شهید نصرالله نمونه بارز مالک اشتر برای امام علی (ع) بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین مومنی بعدازظهر دوشنبه در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: یکی از امتیازاتی که در ایران داریم این است که دشمن از بیرون به دقت ما را زیر نظر دارد و دارد در مراکز تحقیقاتی جهان اعلام شد که ایران به دلیل ایدئولوژی مردم به پنج دلیل امکان […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین مومنی بعدازظهر دوشنبه در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: یکی از امتیازاتی که در ایران داریم این است که دشمن از بیرون به دقت ما را زیر نظر دارد و دارد در مراکز تحقیقاتی جهان اعلام شد که ایران به دلیل ایدئولوژی مردم به پنج دلیل امکان زانو زدن وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه قم به پنج ویژگی بارز ایران از نظر غربی ها اشاره کرد و تصریح کرد: اولین ویژگی بارز این است که ایرانی ها برای هر موضوعی از جمله موضوع زن اسطوره دارند و دومی موضوعی است که رکود را می شکند به مفهوم اقتدار و اختیار فقیه.

سخنگوی حرم بانوی کرامت با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله مطیع و تابع ولایت فقیه و مرجعیت بود، ابراز داشت: ویژگی بارز سایر ایرانیان اعتقاد به منجی است که این مسائل را منتفی می کند. . ایرانیان نسبت به سایر کشورها

حجت الاسلام مومینی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله مصداق بارز مالک است. خرید کنید برای امام علی(ع)TO) رفت، گفت: امام علی(ع)TO) پس از شهادت مالک. خرید کنید گفتند چشم ها بر او گریه کن و مالک نیز با من بود چنان که من با پیامبر بودم.

ادامه: مالک خرید کنید او مانند شهید سید حسن نصرالله مطیع فرمان ولایت، کوشا، حاضر در صحنه های نبرد و آماده فرماندهی جهاد بود و اهل دنیا نبود و همواره در پی انجام وظایف خود بود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز در یک جنگ غیرمستقیم و مبهم قرار داریم، گفت: شهید نصرالله مانند مالک است. خرید کنید مقاومت شناخت دشمن بود و همیشه باید با دشمن و کافر مقابله کرد. نظامی بیایید بایستیم

سخنگوی حرم بانوی کرامت گفت: آمریکا و اسرائیل امروز کافر هستند. نظامی ما هستیم و نباید سلاحمان را زمین بگذاریم و تسلیم آنها شویم.

وی گفت: تعابیر مقام معظم رهبری از شهید نصرالله اعم از عالم مجاهد، با فضیلت دینی و رهبر سیاسی شوخ بسیار عجیب است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: پس از شهادت شهید نصرالله، پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند، زیرا خون این شهید به جوش خواهد آمد.

سخنگوی حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: به فرموده پیامبر اسلام، سرزمین به ایرانیان به ارث می رسد و این ملت هستند که زمینه ظهور و نابودی یهودیان را فراهم می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.