افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

شهید سنور از نوادگان شهید سلیمانی بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401695
شهید سنور از نوادگان شهید سلیمانی بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از شهادت یحیی گناه رئیس دفتر سیاسی حماس با صدور پیامی تسلیت گفت: شهادت قهرمانانه مجاهد بزرگ و خستگی ناپذیر یحیی ابراهیم حسن گناه رئیس دفتر سیاسی حماس که عمر پربرکت 62 ساله خود را در مبارزه بی امان با دشمنان جنایتکار صهیونیست […]

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از شهادت یحیی گناه رئیس دفتر سیاسی حماس با صدور پیامی تسلیت گفت: شهادت قهرمانانه مجاهد بزرگ و خستگی ناپذیر یحیی ابراهیم حسن گناه رئیس دفتر سیاسی حماس که عمر پربرکت 62 ساله خود را در مبارزه بی امان با دشمنان جنایتکار صهیونیست گذرانده و 23 سال از بهترین سال های عمر شریف خود را در زندان ها و شکنجه گاه های رژیم صهیونیستی گذرانده است، خون پاک خود را در میانه میدان مبارزه انساندوستانه، علیه ظلم و خشونت، نشان داد که آن سردار شجاع از نسل شهید سلیمانی است که فرماندهی را امامت می دانست نه راهنمایی، یعنی به او نگفته بود. مبارزان را ترک کنند، اما آنها را فراخواند تا در میانه نبرد بیایند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: زیبا کردن او می توانست در تونل ها و در اعماق زمین بماند یا در کنار اسرای صهیونیست باشد و با جان خود از آنها محافظت کند، اما نه تنها این کار را نکرد، بلکه در وسط اردوگاه با اشغالگران مبارزه کرد. اگر چیزی نبود . یک رزمنده مسلح در کنار همرزمانش تا آخرین نفس.

پورخاقان گفت: قطعاً تصویر زیبا کردن تصویر رزمنده ای که تا آخرین قطره خون به مبارزه با اسرائیل ایمان داشت و در این جهاد مقدس نیز پیشگام بود برای همیشه در ذهن نسل های آینده باقی خواهد ماند.

شهید زیبا کردن او از نوادگان شهید سلیمانی بود.

وی خاطرنشان کرد: تصاویری که از نحوه شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر با سلاح، نارنجک و لباس رزم در میانه میدان جنگ به جا مانده است، او را برای همیشه قهرمان و الگو خواهد کرد که رهبر نسل های امروز و صبحگاهان خواهد بود. . فلسطین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: بدون شک شهادت ایشان و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت نه تنها باعث تضعیف مبارزات در فلسطین می شود، بلکه انگیزه مردم مقاوم و مستضعف فلسطین را افزایش می دهد. آن سرزمین “برای مقابله با متجاوزان و جنایتکاران”.

پورخاقان گفت: یحیی زیبا کردن که پیشتر گفته بود واقعه کربلا تکرار خواهد شد با الگوبرداری از سیدالشهدا علیه السلام تا آخر عمر در برابر دژخیمان اسرائیلی شجاع ماند و اکنون با پیکر غرقه در خون به عهد خود عمل کرد. و تاوان یک عمر جهاد و مبارزه با شهادت را داد. راه خدا حضرت را دوست کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: اما دشمن را باید صهیونیست دانست; شهادت هنر مردان خداست و شکست و شکست در انتظار نامردانی است که با کشتن زنان و کودکان و مردم بی دفاع پایه های سست حکومت دروغین خود را ساخته اند و باید بهای گزافی را بپردازند. البته آن روز دیر نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.