افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

شهید سلیمانی هرگز به سمت قطبی شدن حرکت نکرد

  • کد خبر : 170473
شهید سلیمانی هرگز به سمت قطبی شدن حرکت نکرد

قالی بافی گلزار شهدای بهشت ​​زهرا (س) تهران: رئیس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی که در تعداد کمی از شخصیت های این سطح می بینیم این بود که هیچ گاه در عملکرد خود به سمت قطبی شدن حرکت نکرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر قالیباف در […]

قالی بافی گلزار شهدای بهشت ​​زهرا (س) تهران:

رئیس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی که در تعداد کمی از شخصیت های این سطح می بینیم این بود که هیچ گاه در عملکرد خود به سمت قطبی شدن حرکت نکرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای بهشت ​​زهرا(س) تهران اظهار داشت: دوستان و دشمنان را بدانند. شب گذشته رهبر معظم انقلاب در پیام خود فرمودند که دشمن باید پاسخ قاطع بدهد. هر کس از خط قرمز عبور کند پاسخ سختی دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک شخصیت ملی بود هرچند چهره ای پر از دل داشت و در عین حال نماد امت اسلامی نیز بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهید سلیمانی این بود که در اقداماتی که انجام داد، نه در سطح ملی، نه در سطح منطقه و نه در سطح جهانی، هیچ گاه به سمت قطبی شدن و دوگانه سازی کشور نرفته است. حاج قاسم نماد واقعی وحدت و اصالت فرهنگ بود.

آقای قالیباف دومین ویژگی شهید سلیمانیوی انقلاب اسلامی را شناخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به معنای مکتب اسلام و قرآن، مبارزه با ظلم و عدالت خواهی است. یعنی واقعا منتظرم یعنی منتظر بمانیم تا حرکت کند و در آن مسیر قدم بردارد. مرد میدان باشید شهید سلیمانی با شخصیت خود این کار را کرد. باز هم بر عبارت شما تاکید می کنم. قبل از اینکه شهید بشی باید شهید بشی. باید شهید وار زندگی کنی تا شهید بشی. شهید سلیمانی این فرهنگ را به ملت اسلام و جهان معرفی کرد. او به جامعه یاد داد که چگونه احترام بگذارد، او به جوانان امروزی یاد داد. جوانانی که بعد از 75 سال با رژیم صهیونیستی جنگیدند، رژیم صهیونیستی می خواست مطمئن شود که بعد از 30 یا 40 سال چیزی از فرهنگ فلسطین و عزت مسلمانان باقی نمی ماند. اما شهید سلیمانی با اشاعه فرهنگ انقلاب و اسلام واقعی، فرهنگ انقلابی را در سراسر امت اسلامی گسترش داد.

رئیس مجلس ادامه داد: نتیجه این است که اکنون در یک زندان بدون سقف و در زمینی که یک طرف آن دریا و طرف دیگر آن سیم خاردار است، افرادی که این حماسه را ایجاد کردند، آموزش دیدند. آن را با دیگر جنگ‌های اعراب و رژیمی مقایسه کنید که به صلح‌های تحقیرآمیز منجر شد. اما این عملیات طوفان الاقصی چنان ضربه ای به رژیم صهیونیستی وارد کرد که بیش از مجموع ضربات این 75 سال به رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه در مراسم بزرگداشت دیروز شهید سلیمانی به خانواده شهدای والامقام تسلیت می گویم، گفت: اگر شهید سلیمانی امروز حضور داشت آنها را بر خود اولویت می داد. اگر در این مجلس یاد او را بالاتر از یاد شهید سلیمانی بدانیم، روح آن شهید عزیز بیشتر از ما شاد خواهد شد. این مصیبت کوچک است اگر انسان برای آن خون گریه کند. شهدای مظلومی که از استان کرمان و سایر نقاط کشور و جهان به این خطه آمدند مظلومانه و به شهادت رسیدند.

رئیس مجلس ادامه داد: در روزهایی که جنگ تمام شد و آتش بس امضا شد، خیلی ها ما را مسخره می کردند که نه کربلا آزاد شد و نه حزب بعث سرنگون شد، اما دیدید که کربلا آزاد شد، صدام تحقیر شد و حزب بعث. شکست خورد. ریشه کن شد راه صبر و وحدت می خواهد. مقام معظم رهبری فرمودند دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسد. شهید سلیمانی میراثی برای امت اسلامی و آزادگان جهان بر جای گذاشته که جاودانه خواهد ماند. حاج قاسم به دشمنانش می گفت: با زن و بچه چه می کنید؟ با من بجنگ.» وقتی دشمن به ناامیدی می رسد دست به این جنایت ها و قتل ها می زند.

این خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.