افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

شهید رئیسی پرچمدار مبارزه با فساد بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 274847
شهید رئیسی پرچمدار مبارزه با فساد بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

بهمن سام خانیان خبرنگار مهر ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش اظهار داشت: شهید رئیسی در مبارزه با فساد و اجرای عدالت پیشرو بود. وی با بیان اینکه اولین ویژگی آیت الله رئیسی مبارزه با فساد و اجرای عدالت بود، اظهار داشت: شهید رئیسی قاضی […]

بهمن سام خانیان خبرنگار مهر ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یارانش اظهار داشت: شهید رئیسی در مبارزه با فساد و اجرای عدالت پیشرو بود.

وی با بیان اینکه اولین ویژگی آیت الله رئیسی مبارزه با فساد و اجرای عدالت بود، اظهار داشت: شهید رئیسی قاضی برجسته ای بود که تمام دوره های قضایی را پشت سر گذاشت و شرایط قضایی ایشان در دستگاه قضایی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی مبارزه با فساد را از درون دستگاه قضایی آغاز کرد و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را تشکیل داد، تصریح کرد: تحول بزرگی در دستگاه قضایی ایجاد کرد و با صدور بخشنامه ها، اساسنامه ها و سفرهای استانی، بنگاه ها و کارخانجات تولیدی و … را احیا کرد. مدیریت و کیفیت پرونده ها از اولویت های مهم این شهید بزرگوار بود.

سام خانیان گفت: دومین ویژگی او مبارزه با اشرافیت است. گری و تجملی بود که قدرت زیادی در اختیار قوه مجریه قرار می داد و ساده زیستی از ویژگی های بارز آن بود.

دادستان رامسر افزود: سومین ویژگی وی، ولایتمداری و اعتقاد راسخ به حکمرانی بود که در عمل توانایی ولایتمداری و با شهادت عزت روحیه انقلابی را داشت. گری و کار مدیریت برای ادامه رفتار و رفتار شهید رئیسی دشوارتر شده است.

دادستان رامسر خطاب به مدیران اعلام کرد: قصور ادارات و نهادها به رفتار مجرمانه برمی گردد و در صورت عدم اصلاح، در جلسه بعدی پیگیری قضایی عنوان می شود.

وی تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب، برنامه اساس برنامه است. کوچک مهم این است که مدیران ادارات از مردم به عنوان فردی به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری با چهار شاخص مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت مواجه هستیم و باید برای تصمیم گیری درست تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.