افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

شهید رئیسی ظرفیت دولت سیزدهم را در راهیان نور بسیج کرده بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368884
شهید رئیسی ظرفیت دولت سیزدهم را در راهیان نور بسیج کرده بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری معاون اجرایی دولت سیزدهم در پیامی یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای سیاسی راهیان نور که امروز (پنجشنبه) در موزه ملی برگزار شد، به پیامبر اکرم (ص) تبریک گفت. انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.ص) و در ابتدای هفته دفاع مقدس گفت: شما عزیزان از یادگاران دفاع مقدس هستید […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری معاون اجرایی دولت سیزدهم در پیامی یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای سیاسی راهیان نور که امروز (پنجشنبه) در موزه ملی برگزار شد، به پیامبر اکرم (ص) تبریک گفت. انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.ص) و در ابتدای هفته دفاع مقدس گفت: شما عزیزان از یادگاران دفاع مقدس هستید و خوشحالم که در این دیدار حضور دارم.

منصوری با تشکر از مدیرعامل بنیاد در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: سردار کارگر از افتخارات دفاع مقدس و مدیریت عالی آن در کشور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور دولت سیزدهم با بیان اینکه تلاش ما در راهیان نور به لطف خداوند متعال و اهل بیت(ع) است، گفت:TO) و خون پاک شهدا بوده است، وی افزود: جدیت و اخلاص شهید رئیسی و هیئت دولت سیزدهم موجب برکات فراوانی در کشور شد. امیدوارم سبک حکومتی و راه شهید رئیسی ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی با جان و دل راه شهدا را دنبال کرده بود، گفت: شهادت شایسته خدمات و تلاش های آقای رئیسی بود و ماهیت شهادت ایشان در تاریخ ثبت شد.

منصوری با اشاره به دلسوزی و خدمات برجسته شهید رئیسی به مردم افزود: شهید رئیسی تمام ظرفیت دولت سیزدهم را از مجموعه های دولتی برای راهیان نور بسیج کرده بود و شخصاً از یادمان ها بازدید کرد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات فرهنگی زیادی در کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: به برکت اهل بیت(ع) است.TO) ما شاهد برکات زیادی در موضوع فاتحان نور هستیم و بسیاری از جوانان با این امر ارتباط برقرار کردند و در آن متحول شدند.

منصوری با بیان اینکه به عنوان سرباز راه مقدس جهاد و خدمت به مردم را با جدیت و استوار ادامه می دهیم، افزود: راهیان نور دریای بیکران است و امیدوارم همه از آن بهره ببرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.