افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

شهریاری: پرسپولیس به زودی تقویت می شود/ مشکلی برای بالا بردن سقف نداریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 343926
شهریاری: پرسپولیس به زودی تقویت می شود/ مشکلی برای بالا بردن سقف نداریم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در حال تلاش برای خرید بازیکن جدید است. رئیس هیات مدیره پرسپولیس پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران گفت: دو جلسه فوق العاده داشتیم که یکی برای تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره و دیگری برای اجرای آئین نامه بورس بود که کیپ انجام شد. . بانک […]

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در حال تلاش برای خرید بازیکن جدید است.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران گفت: دو جلسه فوق العاده داشتیم که یکی برای تعیین اعضای حقوقی هیات مدیره و دیگری برای اجرای آئین نامه بورس بود که کیپ انجام شد. . بانک ها سه شرکت را معرفی کردند. گروه گردشگری شهر آیینه، شرکت سرمایه گذاری آتیه و گروه مالی شهر نماینده حقوقی هستند و بانک ملت و تجارت نیز نمایندگان قانونی تعیین کردند و پس از ثبت نام، دو هفته فرصت دارند تا اعضای هیئت مدیره را معرفی کنند.

وی در خصوص اینکه آیا در این جلسه بحث تغییر مدیرکل و هیات مدیره مطرح شد، گفت: اعضای حقوقی هیات مدیره در اینجا معرفی شدند و جایگزینی اعضای حقیقی هیات مدیره پس از ارائه ارائه می شود. ثبت موارد قانونی پیشنهاد شخصی وجود نداشت و فقط بحث حقوقی بود. شرکت هایی که قرار است به عنوان سرمایه گذار به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی و تایید شوند و پس از ثبت این شرکت ها افراد حقیقی معرفی می شوند و مشخص می شود که جایگزین آقای حسین خبیری می شوند یا شخص دیگری.

شهریاری درباره نارضایتی هواداران از نقل و انتقالات و مدیریت باشگاه گفت: باشگاه حمایت خودش را کرده است اما آنچه هواداران می خواستند محقق نشد. با این حال مدیران باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره در تلاش هستند تا استخدام ها به بهترین شکل انجام شود و این اتفاق هم رخ دهد. در ابتدای فصل نمی توان در مورد تیم تصمیم گیری کرد و الان هم نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تیم نظر داد و به مرور زمان همانطور که سال گذشته دیدید صعودهایی به وجود آمد. و فرودها و در نهایت این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و انشالله امسال نیز با تدبیر مدیرعامل و کادر ورزشی که هدایت باشگاه را بر عهده خواهند داشت بهترین نتیجه ثبت خواهد شد.

شهریاری در پاسخ به افزایش 800 هزار دلاری سقف بودجه تیم های آسیایی گفت: قرار است با این افزایش سقف تیم را تقویت کنیم و مشکلی با این افزایش نداریم و می توانید از آقای درویش بپرسید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)