افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

شهروندان از واریز وجه در سایت های خرید واسطه خودداری کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 287908
شهروندان از واریز وجه در سایت های خرید واسطه خودداری کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیداحمد موسوی گفت: در پی شکایت و مراجعه شخصی یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکی از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالا کرده و پس از واریز وجه به کالای خریداری شده، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیداحمد موسوی گفت: در پی شکایت و مراجعه شخصی یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، در تحقیقات انجام شده مشخص شد شاکی از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالا کرده و پس از واریز وجه به کالای خریداری شده، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و به تلفن وی پاسخ نمی دهد که این موضوع به ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم با هویت معلوم در استان زنجان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی بازداشت و به پلیس فتای استان منتقل شد.

این افسر پلیس تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به چندین فقره کلاهبرداری با این شگرد در فضای مجازی اعتراف کرد و پس از اصرار شهروندان به پرداخت مبلغ کالای خریداری شده به انتشار عکس از محصولات برندهای معروف در سایت ها و شبکه های اجتماعی اعتراف کرد. می توان انجام داده است.

موسوی گفت: کلاهبرداران اینترنتی برای فریب و تشویق کاربران فضای مجازی به خرید از تبلیغات و تبلیغات جعلی مانند فروش محصولات با قیمت کمتر از بازار، تحویل رایگان درب منزل یا عودت کالا به درخواست مشتری در کانال ها و صفحات اجتماعی استفاده می کنند.

رئیس پلیس فتای زنجان گفت: شهروندان به تبلیغات گمراه کننده مردم در فضای مجازی توجه نکنند و کلیه محصولات مستعمل را از فروشگاه های معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده مورد مشکوک مشکل را از طریق اورژانس سایبری مرکز به شماره 096380 یا سایت پلیس اطلاع دهند. . آن را با کارشناسان ما در www.Cyberpolice.ir به اشتراک بگذارید.

زمین خوردن ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان. ایجرود از کشف یک فقره زمین خواری و مصادره اراضی ملی به ارزش 8 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد اظهار داشت: بر اساس این گزارش فردی در یکی از روستاهای شهرستان ایجرود مشخص شد که وی اراضی ملی را به طور غیرقانونی تصرف کرده است.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با حضور کارشناس منابع طبیعی، ماموران از شهرستان زرین آباد به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد 5 هکتار از اراضی ملی به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

این افسر پلیس در شهر. ایجرود وی بیان کرد: در این رابطه فردی احضار و ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

افسر پلیس ایجرود وی ارزش اراضی ملی مصادره شده طبق نظر کارشناسان را 8 میلیارد ریال اعلام کرد.

کشف کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 55 میلیارد کالای قاچاق پس از اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ حسین بدری اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح 24 ساعته تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار کالاهای اساسی، خودروهای عبوری را کنترل کرد. محورهای استان 4 دستگاه خودرو مشکوک و همچنین وجود انبار. از احتکار کالا در شهر زنجان خبر دادند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از انبار 82 حلقه لاستیک از خودروهای سنگین و در بازرسی از خودروها مجموعاً 104 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع و 955 کیلوگرم کشف کردند. . مغز فندق قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش دارایی های مکشوفه را بیش از 55 میلیارد ریال برآورد کردند. هستندبیان کرد: در این رابطه پنج متهم دستگیر و به همراه پرونده های مربوط جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی وقفه با پدیده شوم قاچاق کالا از اولویت های این پلیس است و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده و مشاهده موارد مشکوک با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره 096300 و یا اورژانس مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایند. مورد. در این خصوص به پلیس 110 اطلاع دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=287908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.