افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

شهرورد دباش، پایتخت؛ حمایت کامل هواداران و اسپانسرها پس از حذف آسیا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151846
شهرورد دباش، پایتخت؛  حمایت کامل هواداران و اسپانسرها پس از حذف آسیا – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه 3 آذر 1402 دوباره به مصاف هم می روند. دربی روز پنجشنبه با توجه به شکست پرسپولیس مقابل الدیل و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و هوادارانش بسیار مهم است. پرسپولیس با چند بازیکن مصدوم از جمله یاسین سلیمانی، مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری به مصاف […]

پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه 3 آذر 1402 دوباره به مصاف هم می روند.

دربی روز پنجشنبه با توجه به شکست پرسپولیس مقابل الدیل و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و هوادارانش بسیار مهم است. پرسپولیس با چند بازیکن مصدوم از جمله یاسین سلیمانی، مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری به مصاف استقلال می رود. لازم به ذکر است در دربی روز پنجشنبه بانوان نیز می توانند در ورزشگاه آزادی حضور یافته و بازی تیم خود را تماشا کنند. این اولین دربی با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بودن.

بیماه دات کام همواره حامی ورزشکاران در راستای فرهنگ سازی در عرصه ورزش و انجام وظایف اجتماعی آنان است. این گروه از سال 1400 اسپانسر تیم پرسپولیس بوده و در این مدت پرسپولیس یک بار نایب قهرمان و یک بار هم قهرمان لیگ برتر شده است. بیمه دات کام نیز یکی از حامیان فدراسیون بدنسازی است و با ارائه امکان اخذ بیمه ورزشی به ورزشکاران کمک می کند تا با خیالی آسوده ورزش کنند. Insurance.com اقداماتی را برای ارائه چندین جایزه و تخفیف به طرفداران انجام داده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

1. پیش بینی مسابقه در صفحه هواداران.
Insurance.com برای دربی روز پنجشنبه جوایز متعددی برای هواداران تدارک دیده است. اگر از طرفداران پرسپولیس هستید حتما به پیج سر بزنید. پیش بینی هواداران پرسپولیس در سایت Insurance.com پیش بروید و با پیش بینی مسابقه شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید. 2 اعتبار 500 هزار تومانی تلاش

2. در مسابقه چهار گزینه ای اینستاگرام شرکت کنید و جایزه بگیرید

این مجموعه در صفحه اینستاگرام خود مسابقه هواداران نیز در نظر گرفته است. شما می توانید یکی از جوایز باشید. توپ با امضای بازیکنان پرسپولیس. و کاغذ دیجیتال شیائومی با شرکت در مسابقه اینستاگرام Insurance.com برنده شوید. برای شرکت در مسابقه اینستاگرام Bimah.com باید مراحل زیر را طی کنید:

به صفحه اینستاگرام Bimah.com بروید.

پست مسابقه را باز کنید و پاسخ صحیح را از چهار گزینه در قسمت نظرات وارد کنید.

صفحه اینستاگرام Insurance.com را دنبال کنید.

لطفا توجه داشته باشید که افزودن دوستان خود در قسمت نظرات پست مسابقه شانس برنده شدن شما را افزایش می دهد.

3. بخشودگی جرائم و پیش خرید بیمه به مناسبت شب یلدا

با توجه به اجرای طرح معافیت بیمه ای همزمان با دربی و شب یلدا که یکی از مناسبت های مهم در تقویم ایرانیان است، سایت Bimah.com طرح پیش خرید بیمه شخص ثالث در اختیار بیمه گذاران قرار داده است. همه مردم از بیمه شخص ثالث از 25 تا 30 شانس تمدید از Insurance.com، امکان شرکت در قرعه کشی و برنده شدن 5 بیمه نامه رایگان خواهد داشت

کد تخفیف 20 درصدی ویژه هواداران پرسپولیس: یلدا02

4. دریافت کد تخفیف و خرید بیمه با قیمت مناسب

Insurance.com در جشنواره تخفیف کد بیمه ویژه پاییز و یلدانیز تخفیف های ویژه ای را برای مخاطبان خود در نظر می گیرد. با کدهای تخفیف Insurance.com می توانید بدون پرداخت جریمه و با تخفیف بیمه شخص ثالث خود را به مدت یک سال در طرح تاخیر پرداخت کنید.

کدام تیم برنده بازی 102 خواهد بود؟

نتایج 101 دربی پرسپولیس و استقلال را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعداد بازی های دربی

نتایج بازی ها.

27 مسابقه

پرسپولیس برد

26 مسابقه

پیروزی استقلال

48 مسابقه

برابر

دربی پیش رو یکی از مهیج ترین دیدارهایی است که می تواند نتایج را به نفع پرسپولیس تغییر دهد. بدون شک حضور و حمایت هواداران پرسپولیس در این دیدار امیدوارکننده خواهد بود. علاوه بر این، با پیش بینی نتیجه بازی می توانید از جوایز مختلف بیمه دات کام نیز برخوردار شوید. به نظر شما کدام تیم برنده بازی 102 خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.