افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

شهرت بهنوش بختیاری از همسرش + اظهارات جنجالی و بیوگرافی این بازیگر

  • کد خبر : 206363
شهرت بهنوش بختیاری از همسرش + اظهارات جنجالی و بیوگرافی این بازیگر

عکس جدید بهنوش بختیاری در فضای مجازی منتشر شد. در این عکس چهره بهنوش بختیاری به شدت تغییر کرده است. تغییر چهره بهنوش بختیاری مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. عکس جدید بهنوش بختیاری را در زیر مشاهده می کنید. بهنوش بختیاری در تیرماه سال 87 با […]

عکس جدید بهنوش بختیاری در فضای مجازی منتشر شد. در این عکس چهره بهنوش بختیاری به شدت تغییر کرده است. تغییر چهره بهنوش بختیاری مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. عکس جدید بهنوش بختیاری را در زیر مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری در تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد.این زوج تاکنون زندگی آرام و عاشقانه ای داشته اند و فرزندی ندارند.

محمدرضا آرین یکی از نویسندگان و کارگردانان کشورمان است که علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری چون سریال ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قیرمازی و ساروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی مراسمی ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. این بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

مهریه من 14 سکه بهار آزادی است و با عقد محضری و خرید یک قرآن چرم زیبا بدون خرید یک انگشتر و طلا و جواهرات و پوشیدن لباس عروس و حتی عدم حضور در آرایشگاه به خانه ثروت و زندگی مشترکم را شروع کردیم. .

نوش بختیاری هم اکنون ساکن شهر ژاندارمری است. او در کودکی کودکی آرام بود و علاقه داشت مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی آراسته و خوش ذوق دارد.

بهنوش بختیاری بار دیگر ازدواج کرد!| عروسی دوباره بهنوش بختیاری + عکس

بهنوش بختیاری عکسی از خود در آرایش عروس در اینستاگرام منتشر کرد. بهنوش بختیاری بازیگر محبوب و جنجالی عکسی جالب از خود با آرایش عروس و چهره ای متفاوت در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. بهنوش بختیاری طناز بازیگر سینما و تلویزیون و منشی صحنه کشورمان در نهم اردیبهشت 1354 در بیمارستان اقبال تهران متولد شد و اصالتش بختیاری است. بهنوش بختیاری هم اکنون ساکن شهر ژاندارمری است. او در کودکی کودکی آرام بود و علاقه داشت مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی آراسته و خوش ذوق دارد.

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری و همسرش.

نام: بهنوش بختیاری

متولد: 8 اردیبهشت 1354 در تهران

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون.

حرفه: بازیگر، منشی صحنه.

سالهای فعالیت: 1375 تا کنون

مدرک تحصیلی: لیسانس زبان فرانسه

شریک زندگی: محمدرضا آرین

قد: 157 سانتی متر

والدین: بهرام بختیاری و اشرف السادات نقیب

بهنوش بختیاری

بیوگرافی کامل بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 9 اردیبهشت 1354 در تهران بازیگر و منشی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

او دارای مدرک لیسانس زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران است و کار خود را از منشی به بازیگری تبدیل کرده است و در حال حاضر فعالانه در زمینه مدلینگ و جواهرسازی فعالیت می کند.

خاستگاه خانواده بهنوش بختیاری

وی متولد محله مهرآباد جنوبی است، مادرش خانه دار و پدرش صاحب کارخانه تجهیزات حفاظتی است، یک برادر به نام بهزاد بختیاری و خواهرش بهناز بختیاری است و اصالت خانوادگی اش بختیاری است.

از پزشکی تا فرانسوی

من دانش آموز ممتاز مدرسه بودم و می خواستم دکتر شوم که در کنکور قبول نشدم و به اصرار دوستم شگایگ در کنکور ترجمه فرانسه شرکت کردم و قبول شدم.

منشی بازرگانی و مدرسه

در دوران دانشجویی به خرید و فروش قطعات کامپیوتر می پرداختم، سپس فروشنده بزرگ عینک های رنگی شدم و سپس در کنکور به عنوان منشی مشغول به کار شدم.

بهنوش بختیاری

چگونه وارد دنیای هنر شویم.

به پیشنهاد پسر عموی دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من دنیای هنر است.

در آن کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که اکنون در عرصه هنر موفق هستند.

بهنوش بختیاری اولین بار در سال ۱۳۷۵ در ۲۱ سالگی هنگام ارائه خانم نصیرپور در مجموعه تلویزیونی هاوایی تاشه بازی کرد و جالب اینجاست که دستمزد او از ۲۰ هزار تومان فراتر نمی رفت. بختیاری پس از چندین تجربه بازیگری البته به دلیل دستمزد کم وارد حرفه منشی پشت صحنه شد.

شهرت با عطاران

او در سال 1392 به عنوان منشی صحنه برای فیلم «ازدواج صورتی» مشغول به کار بود که رضا عطاران با او تماس گرفت و اصرار کرد که در سریال «خانه به دوش» حضور داشته باشد.

با پخش سریال خانه به دوش بازیگری و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

وضعیت تأهل و همسر

بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۹۵ در سن ۳۲ سالگی با محمدرضا آرین ازدواج کرد، شغلش نویسندگی است و علاقه ای به حضور در مقابل دوربین ندارد و تنها عکس زیر متعلق به اوست.

چگونه با همسر خود آشنا شوید

مهران مدیری کارگردان سریال جایزه بزرگ در سال 1383 با همسرش محمدرضا که یکی از فیلمنامه نویسان آن بود آشنا شد و از همانجا ماجرا با خواستگاری و ازدواج آنها به پایان رسید.

بهنوش بختیاری

شایعه جدایی و طلاق.

نه من طلاق ندارم و خدا را شکر زنده هستم و قصد طلاق ندارم. شایعات بس است!

هست وقتی شریک زندگی و همسرش در اکثر مواقع کنارش نیست این حرف ها ظاهر می شود. همسرم به دلیل اعتقادات شخصی اش عکس یا فیلمش را جایی نمی خواهد، این چیزی است که من از روز اول می دانستم و از آن آگاه بودم.

من عاشقانه زندگی زناشویی ام را با شوهرم ادامه می دهم… مثل همه مردم دعوا می کنیم و گرسنگی می کشیم… اما پیش قرآن قسم می خوریم تا زمانی که بتوانیم با هم باشیم… به هم وفادار باشیم. ..میدونه که از من براشون زیباتره ولی از من عاشق تره.تو دنیا هیچ نسبتی باهاشون نیست.

دلیل بچه دار نشدن

بهنوش بختیاری اسفند 93 در برنامه سه ستار احسان علیخانی در گفتگویی احساسی اعلام کرد که به دلایلی نمی تواند تا پایان عمر مادر شود و از آن پس اخباری مبنی بر ناباروری او منتشر شد.

بیرون بردن کودک از رفاه

یک سال پس از اعلام اینکه نمی تواند باردار شود، در اسفند 95 اعلام کرد که سرپرستی پسری به نام یگانه را پذیرفته است، اما پس از صاحب فرزند پسر، همسرش نتوانسته با او تماس بگیرد و در نهایت پسر به بهزیستی بازگردانده شد. .

تجربه عملکرد

بهنوش بختیاری در مجموعه مستند اجتماعی شکلات تلخ به کارگردانی شاهین صمدپور بود که به عنوان مجری در قسمت هایی از شبکه نسیم حضور داشت.

پشیمانی از جراحی بینی

وقتی 19 سالم بود و در اوج شکنجه بودم، عمل بینی انجام دادم، بعد می خواستم بینی بلندی داشته باشم.

فوتبال و پرسپولیس

من خیلی شنا را دوست دارم اما فوتبال را دوست دارم اما متاسفانه باشگاه فوتبال بانوان وجود ندارد، من طرفدار تیم پرسپولیس هستم و مسابقات آنها را دنبال می کنم.

از رپ متنفرم!

من به موسیقی کلاسیک علاقه دارم، در بین خواننده های پاپ صدای ابی، مرحوم ناصر عبداللهی، مازیار و رضا صادقی را دوست دارم و اصلا رپ را دوست ندارم.

من عاشق ابراهیم حمیدی هستم

من و همسرم عاشق ابی هستیم و دارم برایش میمیرم، کاریزما، شخصیتش را دوست دارم و عاشق اشعار و آهنگهایش شدم و او هنرمند مورد علاقه من است.

خوانندگی و کنسرت

این بازیگر که از کودکی در کلاس های خوانندگی شرکت کرده بود، در سال 1995 به گروه موسیقی Polaris پیوست و تجربه چندین کنسرت برای بانوان را دارد.

قیمت گوشت خوبه!

خانم بختیاری در سال 1396 در برنامه جام جم صدا و رادیو خیابان جم در مورد تغذیه صحبت کرد و گفت بهتر است گوشت گران شود چون چیز خوبی نیست.

همین عبارت کافی بود تا کاربران در فضای مجازی به شدت از او انتقاد کنند.

حمایت از افراد ترنس

اگر فتوای امام نبود، تغییر جنسیت نمی شد، مشکل ترنسجندر وجود داشت و اگر درست نبود، امام خمینی فتوا نمی داد.

حمایت من از افراد ترنس بر اساس رضایت است و تا زمانی که بتوانم ادامه خواهد داشت.

حمایت از مجازات اعدام

این بازیگر در تابستان ۱۳۹۸ در اینستاگرام خود از حکم اعدام سه تن از معترضان حادثه آبان ۱۳۷۷ امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی دفاع کرد و نوشت:

این سه نفر باید به سزای اعمالشان برسند که ساعاتی بعد به دلیل اعتراضات مردمی مجبور به اخراج شدند.

من به حرکت فکر می کنم

جشنواره فجر کاملا سیاسی و سلیقه ای است، چرا در یکی از 60 فیلم جشنواره بازی نکنم؟ چرا من انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؟

آیا امثال من که 25 سال از جوانی مان را وقف سینما کردم باید از فکر رفتن از ایران اینقدر ناامید شوند؟

به آدم نقش نمی دهند، بعد وقتی می روی تبلیغ می گویند همه چیز دارد تبلیغ می شود، نمی گویند مشکل اقتصادی است.

این بازیگر یک سالن زیبایی به نام تیارا دارد، او صاحب امتیاز مجله ساعت است و علاوه بر برند لباس پاندورا، صاحب برند جواهرات روژا گالری است.

بیماری و بستری شدن در بیمارستان.

بهنوش بختیاری در سال ۱۳۹۵ به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و پس از انجام یک عمل جراحی سخت ترخیص شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.