افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

شهدا زنده اند و منشأ آثار گوناگون در هستی هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375446
شهدا زنده اند و منشأ آثار گوناگون در هستی هستند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عظمت مقام شهید اظهار داشت: لازم بود در هفته دفاع مقدس در خدمت شما باشیم زیرا خود شهید است. منشأ بسیاری از برکات و برکات، همان گونه که خدای متعال شهیدی است که او را زنده خوانده است، شهدا نیز زنده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عظمت مقام شهید اظهار داشت: لازم بود در هفته دفاع مقدس در خدمت شما باشیم زیرا خود شهید است. منشأ بسیاری از برکات و برکات، همان گونه که خدای متعال شهیدی است که او را زنده خوانده است، شهدا نیز زنده اند و منشأ آثار گوناگون در عالم هستند.

و افزود: ما معتقدیم که انسان وقتی می میرد نابود نمی شود، بلکه در عالم برزخ زندگی دیگری دارد، اما این که خداوند شهید را زنده به شکلی خاص معرفی می کند، یعنی زندگی شهید بعد از آن. شهادت، قطعاً خلسه ای بالاتر از زندگی دیگران در برزخ است. از این رو، نشستن و ایستادن در کنار خانواده شهدا، به ویژه با مادری که این شهید در دامان او پرورش یافته و پدری که برای خانواده لقمه حلال آورده و شهید را تربیت کرده، بسیار ارزشمند است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به عظمت و گستاخی خانواده شهدا گفت: برای خود ارزش قائل باشید، انسان یک روز به دنیا می آید و یک روز در جوانی یا پیری در انواع مختلف از دنیا می رود. راه ها، از جمله تصادفات، بیماری ها یا سایر رویدادهای رودخانه. یقیناً اگر شهید گرانقدر شما زنده بود حدود 60 سال داشت و دیر یا زود از دنیا می رفت، اما شهادت که خروجی شادی آور، آگاهانه و ارزشمند است، در واقع انسان را تعالی می بخشد و منشأ آن است. افتخار برای همه و مرگ در بستر که.

در این جلسه که با حضور یاسرکاظم نژاد مدیرکل این اداره کل و جمعی از کارکنان سازمان قضایی این ستاد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در پایان سخنان خود گفت: معتقدیم لازم است. تا به محضر شما بیایم و از شما بخواهم که ما را دعا کنید و از خداوند بخواهم که مرگ ما را در راه خود شهادت قرار دهد تا انشاءالله از بقیه خدای متعال (عج) و او راضی باشیم. ممکن است دل مبارک از ما راضی و خشنود باشد.
گفتنی است در این دیدار سرکار خانم حاج علی اکبری و دخترش فوق تخصص بیماری های دوران کودکی به بیان خاطراتی از شهید رحیم قره حسنلو پرداختند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید عظیم الشان قره حسنلو تجلیل شد.

شهید رحیم قره حسنلو در 15 بهمن 1341 در تهران چشم به جهان گشود و در 22 اردیبهشت 1362 در سن 20 سالگی در فقیه چشم از جهان فروبست و پیکرش پس از 9 سال به آغوش خانواده بازگشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.