افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 294722
شهادت یکی از فرماندهان حزب الله لبنان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جوجه در جنوب لبنان با شهادت چند تن از رزمندگان حزب الله همراه بود. در نتیجه، در طول عملیات همیشه آویو دانشجو سامی عبدالله معروف به ابوطالب از چهره های برجسته حزب الله لبنان به شهادت رسید. عملیات رژیم صهیونیستی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جوجه در جنوب لبنان با شهادت چند تن از رزمندگان حزب الله همراه بود.

در نتیجه، در طول عملیات همیشه آویو دانشجو سامی عبدالله معروف به ابوطالب از چهره های برجسته حزب الله لبنان به شهادت رسید. عملیات رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد انجام شد و این حادثه 4 کشته و چند زخمی بر جای گذاشت.

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت ابوطالب را رسما تایید کرد اما مکان و زمان دقیق شهادت وی را اعلام نکرد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای دیگر ده ها راکت به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی از جمله کفر شلیک کرد. ولی و پوست درخت حزیف مطلع. همچنین رزمندگان حزب الله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مرزهای جنوبی لبنان حمله کردند.

مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون از اظهار نظر درباره حمله امروز به مواضع حزب الله در جنوب لبنان خودداری کرده اند. با این حال، کابینه ائتلافی نتانیاهو به شدت از شرایط جبهه شمالی این رژیم ناراضی است. حمله حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی همیشه آویو مجبور به تخلیه بیش از 60 هزار شهرک نشین از این مناطق شدند.

اعضای راست افراطی کابینه نتانیاهو نیز همین گونه هستند itmar فرزند پسر گویروزیر امنیت داخلی و نیز آسان است اسموتیچوزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی بر تشدید درگیری ها با حزب الله و آغاز جنگ با لبنان تاکید کرد. موضوعی که باید به آن پرداخت همیشه آویو در باتلاق غزه بعید به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.