افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

شهادت دو خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان + فیلم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 133515
شهادت دو خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان + فیلم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المیادین ساعاتی پیش فرح عمر خبرنگار و ربیع معماری تصویربردار این شبکه در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند. دفتر رسانه ای تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که سلسله جنایات هدفمند رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه در جریان جنگ غزه از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المیادین ساعاتی پیش فرح عمر خبرنگار و ربیع معماری تصویربردار این شبکه در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

دفتر رسانه ای تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه امروز سه شنبه اعلام کرد که سلسله جنایات هدفمند رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه در جریان جنگ غزه از 7 اکتبر ادامه دارد و تعداد آنها به 62 نفر رسیده است.

آیت الخادور روزنامه نگار فلسطینی بر اثر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی در منزلی در بیت لاهیه در شمال نوار غزه به شهادت رسید. تعداد خبرنگاران شهید شده در غزه از 7 اکتبر به 62 نفر افزایش یافته است.

طی ساعات اخیر این دومین خبرنگاری است که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت می رسد. این دفتر افزود: کشتار خبرنگاران با هدف خاموش کردن صدای حقیقتی است که اشغالگران و قتل های مستمر آنها در نوار غزه آشکار می کند.

آخرین گزارش فرح عمر خبرنگار المیادین از مرز لبنان و فلسطین اشغالی

محل شهادت خبرنگاران شبکه المیادین که ساعاتی پیش در حمله مستقیم و با پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

مدیر شبکه المیادین: دشمن بزدل عمدا به خبرنگاران ما حمله کرد

غسان بن جادو مدیر شبکه المیادین در واکنش به شهادت خبرنگاران این شبکه گفت: شهدای ما در غزه به قافله شهدا پیوسته اند، دشمن ناجوانمرد مستقیما به تیم خبری ما حمله کرده است و به نظر من. او این کار را از روی عمد انجام داد.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.