افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

شهادت در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال مشکلی ایجاد نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401115
شهادت در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال مشکلی ایجاد نمی کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مسعود مزکیان در پیامی به مناسبت شهادت آقا یحیی زیبا کردن وی اعلام کرد: جهاد در برابر تجاوز و دادن آزادی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که با ترور و حذف قهرمانان این سناریو متوقف نخواهد شد. متن پیام رئیس جمهور به شرح […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، مسعود مزکیان در پیامی به مناسبت شهادت آقا یحیی زیبا کردن وی اعلام کرد: جهاد در برابر تجاوز و دادن آزادی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که با ترور و حذف قهرمانان این سناریو متوقف نخواهد شد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

خبر قتل و شهادت مبارز نستوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس آقای یحیی زیبا کردن، سقوط این برای همه آزادی خواهان جهان به ویژه برای مردم قهرمان فلسطین دردناک و احساسی بود، اما در عین حال نشانه ای آشکار از جنایات مهار نشدنی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

شهید زیبا کردن وی در طول عمر ارزشمند خود سالها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی بود و سپس تا آخرین لحظه عمر پر افتخار خود قهرمانانه جنگید و تسلیم نشد.

جهاد در برابر تجاوز و هدیه دادن آزادی به صاحبان واقعی سرزمین های اشغالی حرکتی بزرگ و هدفی متعالی است که با ترور و حذف قهرمانان این سناریو متوقف نخواهد شد.

مثل شهید عزیز اسماعیل هانیه گفتن: “آره قاب سید او بلند شد سید”دشمن باید بداند که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، وقفه ای در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغالگری ایجاد نمی شود.

من شاهد شهادت این فرمانده شجاع جهادگر شهید یحیی هستم. زیبا کردن به مقام ولی فقیه (Mod غرفه عالیمردم مظلوم و مقتدر غزه و همه آزادی و تسلیت رض می‌کنم.

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.