افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

شهادت امام جمعه کازرون به حاج علی اکبری تسلیت باد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409789
شهادت امام جمعه کازرون به حاج علی اکبری تسلیت باد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه در پی شهادت امام جمعه کازرون پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است به خدا قسم وانالیا ما باز خواهیم گشت خبر شهادت مظلومانه یک روحانی مردمی و خدمتگزار امام […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه در پی شهادت امام جمعه کازرون پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

به خدا قسم وانالیا ما باز خواهیم گشت

خبر شهادت مظلومانه یک روحانی مردمی و خدمتگزار امام جمعه محترم کازرون جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد صباحی را با کمال تاسف و تاثر دریافت نمودم.

این روحانی انقلابی و عام المنفعه علاوه بر تلاش در امر تبلیغ معارف دینی و تدریس علوم اسلامی، حدود پانزده سال از عمر پربرکت خود را در سمت امام جمعه شهرستان ها سپری کرد. دنده و کازرون و نهاد امامت جمعه تقدیم به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم شریف این مناطق.

خداوند شما را با افراد صالحی احاطه کند که راه اخلاقی را طی می کنند. زندگی ساده و ب درد و ناراحتی او در متن زندگی مردم مؤمن و عاشق زندگی کرد و به وظایف دینی و انقلابی خود عمل کرد.

خون پاک این روحانی مجاهد و مظلوم که در روز جمعه و در درگذشت مسلمان و مسجد جمعه و بعد از فریضه سیاسی عبادت جمعه محدود کنید خانه خدا را صورتی کرد. برای همه دانش آموزان مکتب عاشورا الهام بخش و انگیزه دهنده است.

شهادت این شهید عالم که علاوه بر ماتم و درد «شهید نماز جمعه» است همه ما را اندوهگین و از این پرواز باشکوه و ملکوتی غمگین هستیم. حسادت ما می خوریم

دست های آشکار و پنهان دشمنان که با توطئه های سخت و ملایم و عملیات امنیتی و اطلاعاتی در پی ترور شخصیت های خدمتگزار و انقلابی طبقه نجیب روحانیت است، خواهند دانست که اثر این خوهای پاک راه را برای ملت بزرگ ایران به سوی افق روشن حرکت انقلابی خود در گام دوم انقلاب هموار خواهد کرد و پیوند بین مردم انقلابی ما و روحانیت خدمتگزار را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

من با قلب غم و اندوه به نمایندگی از ائمه جمعه محترم ایران اسلامی و اعضای محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهادت مظلومانه این روحانی متعهد، انقلابی و مردمی را در محضر رهبر فرزانه انقلاب و خانواده محترم معظم له اعلام نمودند. شهید والامقام بویژه همسر بزرگوارش و فرزندان دلسوز ایشان و مردم عزیز مومن استان فارس به ویژه مردم انقلابی. خط سلمان فارسی; کازرون و همچنین به روحانیت معزز و ائمه جمعه استان فارس به ویژه نماینده محترم ولی فقیه استان را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

به ارواح مطهر ائمه جمعه شهید کازرون؛ شهیدان «دانشجو» و «خرسند» و به روح مطهر امام سوم شهید جمعه. خط به شهید صباحی عزیز که «شهید نماز جمعه» شد، درود می فرستم و از خداوند متعال علو درجات و با انس با انبیا و اولیاء الهی عنایت فرماید. غذا و قدرتمند میل آره

درود بر شما و رحمت خدایا
محمد جواداج علی اکبری
رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه
4 نوامبر ۱۴۰۳

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.