افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

شناگاه جدید آستارا و استخر شنای دولتی تا هفته آینده به بهره برداری می رسد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 154670
شناگاه جدید آستارا و استخر شنای دولتی تا هفته آینده به بهره برداری می رسد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

جهانبخش آرمان در حاشیه بازدید از زیرساخت های ورزشی آستارا در گفت وگویی برو وی به خبرنگار مهر گفت: از اجرای پروژه های ورزشی در دست اجرا مجموعه ورزشی وحدت آستارا بازدید کردیم، سکوی تماشاگران ورزشگاه و شرایط بهره برداری، بتن ریزی سکوی بعد از ایام شهادت را از نزدیک بررسی کردیم. از حضرت زهرا(س)س)به […]

جهانبخش آرمان در حاشیه بازدید از زیرساخت های ورزشی آستارا در گفت وگویی برو وی به خبرنگار مهر گفت: از اجرای پروژه های ورزشی در دست اجرا مجموعه ورزشی وحدت آستارا بازدید کردیم، سکوی تماشاگران ورزشگاه و شرایط بهره برداری، بتن ریزی سکوی بعد از ایام شهادت را از نزدیک بررسی کردیم. از حضرت زهرا(س)س)به پایان رسیده است و پیش بینی می شود تا پایان سال اسکلت سکوی تماشاگران به پایان برسد و سپس صندلی های تماشاگران تعبیه شود تا هواداران آستارا با حضور بیشتر تیم های مورد علاقه خود را تشویق کنند. .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نبود سیستم فاضلاب شهری را دلیل تاخیر در بهره برداری از استخر دولتی تازه افتتاح شده مجموعه ورزشی وحدت دانست.

وی افزود: از این حیث پیمانکار پروژه برای رفع مشکل تلاش کرد و در بازدیدی که امروز داشتیم مجددا شرایط بررسی شد، امیدواریم تا پایان هفته آینده به اتمام رسیده و استخر نصب شود. . کار کردن.

آرمان اختصاص و تجهیز سالن تختی مجموعه وحدت به کشتی را مورد توجه قرار داد و گفت: همه رشته های ورزشی برای ما مهم است یکی از ورزش هایی که بر اساس جاه طلبی های سرزمینی خود انجام می دهیم کشتی است و آستارا همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته است. کشتی قهرمانان خوبی را به جامعه کشتی ایران و استان تحویل داده است.

وی ادامه داد: سالن تختی به عنوان خانه کشتی اختصاص یافت و تجهیزات لازم نیز فراهم شد تا به امید خدا در آینده پیشرفت خوبی در رشته کشتی شهرستان ایجاد شود و بتوانیم مسابقات استانی بین المللی را در این شهرستان برگزار کنیم. .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وضعیت سایر اماکن ورزشی آستارا گفت: سایر اماکن ورزشی در وضعیت خوبی قرار دارند، برخی نیاز به بازسازی و مرمت دارند، اما خط قرمز ما حفظ اماکن بیتالمال است. و من هیچ شکایتی در این مورد با کسی ندارم.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=154670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.