افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

شناسایی گردانندگان صفحات اینستاگرام متخلف در گیلان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 144825
شناسایی گردانندگان صفحات اینستاگرام متخلف در گیلان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری از رقص و پایکوبی در معابر عمومی، بازار رشت و پیاده روی فرهنگی توسط عده ای متخلف و بازتاب آن در فضای اجتماعی و اجتماعی. شبکه های ماهواره ای، چه چیزی باعث می شود جراحت حلق آویز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری از رقص و پایکوبی در معابر عمومی، بازار رشت و پیاده روی فرهنگی توسط عده ای متخلف و بازتاب آن در فضای اجتماعی و اجتماعی. شبکه های ماهواره ای، چه چیزی باعث می شود جراحت حلق آویز باعث عفت عمومی شده بود و رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی 12 نفر از گردانندگان این صفحات شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، افزود: در این راستا 9 صفحه مجازی که محتوای منتشر شده شناسایی شد. هنجارشکنی پلیس محتوای غیرقانونی را شناسایی و با اخذ حکم قضایی از این صفحات حذف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه اداره نظارت بر اماکن عمومی برای 4 متخلف سازمان صنفی رقص و آواز اخطاریه مهر و موم شده صادر کرد، تصریح کرد: در مقابل کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، انتشار هرگونه تصویر مجرمانه. یا محتوای با مضمون سیاه نمایی، تشویش اذهان عمومی، انتشار تصاویر غیراخلاقی و غیر متعارف، اقدامات تفرقه افکنانه پیشنهادی و ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به رصد مستمر فضای مجازی توسط پلیس از مردم خواست در صورت آگاهی از اقدامات مجرمانه برخی افراد برای ایجاد ناامنی و تخلف از قوانین، مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.