افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

شناسایی پایگاه های دانش موثر برای تکمیل زنجیره ارزش مواد خام معدنی.

  • کد خبر : 262044
شناسایی پایگاه های دانش موثر برای تکمیل زنجیره ارزش مواد خام معدنی.

به گزارش بازار، مصطفی میلانی گفت: ستاد توسعه فناوری به دنبال تیم هایی از شرکت های دانش بنیان است که کار خود را از صفر شروع کرده اند و به دنبال شناسایی و ارائه راهکار برای مشکلی هستند که به آن فکر می کنند و نمایشگاه اینوتکس یک پلتفرم شناخته شده در زمینه خلاقیت و […]

به گزارش بازار، مصطفی میلانی گفت: ستاد توسعه فناوری به دنبال تیم هایی از شرکت های دانش بنیان است که کار خود را از صفر شروع کرده اند و به دنبال شناسایی و ارائه راهکار برای مشکلی هستند که به آن فکر می کنند و نمایشگاه اینوتکس یک پلتفرم شناخته شده در زمینه خلاقیت و نوآوری.

وی افزود: در نمایشگاه اینوتکس علاوه بر مجموعه های بزرگ، مجموعه های کوچک و دانش بنیان به راحتی می توانند راهکارهای فناورانه خود را ارائه دهند.

دبیر ستاد توسعه مواد و فناوری های ساخت گفت: اینوتکس از دو جنبه قابل بررسی است. اولاً این فرصتی است برای شرکت‌های دانش‌بنیانی کوچک که راه‌حل‌هایی برای مشکلات شرکت‌های بزرگ‌تر دارند و از طریق ستاد توسعه فناوری مانند ستاد ساخت و مواد پیشرفته، این راه‌حل‌ها را در اختیار شرکت‌های بزرگ‌تر قرار می‌دهند.

ثانیاً بازدیدهای زیادی از سوی شرکت های دانش بنیان از غرفه های ریاست علمی برای بهره مندی از ابزارهای حمایتی ستاد توسعه فناوری صورت گرفت و این فرصتی بود تا سبد حمایتی رئیس دانشگاه به رسمیت شناخته شود.

میلانی افزود: در نمایشگاه اینوتکس برای اولین بار شرکت هایی را شناسایی کردیم که فعالانه در راستای کاهش فروش نفت خام در کشور و تکمیل زنجیره ارزش مواد معدنی اولیه و همچنین راهکارهایی در راستای حمایت ویژه ستاد از مشکلات کشور، مانند برداشت کربن و اتصال کسب و کارهای کوچک ما موضوعات بزرگ پتروشیمی، میکروالکترونیک و سرامیک های پیشرفته و ارتباط با مجموعه هایی مانند پارک ها و صندوق های سرمایه گذاری را شناسایی کرده ایم که در این زمینه ها به ما کمک خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.