افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

شناسایی و جذب ۴۱ شرکت دانش بنیان کشاورزی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 30357
شناسایی و جذب ۴۱ شرکت دانش بنیان کشاورزی در آذربایجان شرقی

اکبر کرامتی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: با توجه به اینکه در بخش کشاورزی ما یکسری مسائل و مشکلات وجود دارد، نیازمند علم و دانش هستیم و از طرفی با توجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص شرکت های دانش بنیان. . در بخش کشاورزی از شرکت های مستقر در این شهر […]

اکبر کرامتی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: با توجه به اینکه در بخش کشاورزی ما یکسری مسائل و مشکلات وجود دارد، نیازمند علم و دانش هستیم و از طرفی با توجه به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص شرکت های دانش بنیان. . در بخش کشاورزی از شرکت های مستقر در این شهر حمایت می کنیم. حمایت هم از طریق اعطای تسهیلات و هم از طریق خرید محصولات و استفاده از محصولات آنها برای افزایش تولید بخش کشاورزی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تولیدات شرکت های دانش بنیان می تواند راهگشا باشد، تصریح کرد: شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استفاده از محصولات آنها می تواند تحولی در حوزه کشاورزی ایجاد کند.

رئیس دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: از ابتدای راه اندازی روستا و ظرف مدت 4 ماه توانسته ایم 41 شرکت را شناسایی و جذب کنیم که از این تعداد 30 شرکت در اختیار دارند. مستقر در روستا و هشت شرکت نوع 3 و 2 نیز دانش بنیان هستند و در کارگاه ها مشغول به کار هستند، بقیه شرکت ها نیز نمونه های اولیه ساخته اند و در شرف تبدیل شدن به دانش بنیان هستند.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد زیرساخت ها در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی استان آذربایجان شرقی، منابع طبیعی و صنایع غذایی و سایر بخش های مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی آذربایجان شرقی تکمیل است، ادامه داد: ما از نظر یکی از شرکت ها هستیم. سخت‌افزار و نرم‌افزار است و در صورت حمایت از این شرکت‌ها برای ارائه تسهیلات، می‌توانیم صد شرکت فناوری را برای سال 1402 بپذیریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.