افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

شناسایی فراریان مالیاتی با کمک هوش مصنوعی

  • کد خبر : 334159
شناسایی فراریان مالیاتی با کمک هوش مصنوعی

به گزارش بازار، شاهین مستوفی گفت: امروزه افراد زیادی را در فعالیت های اقتصادی می بینیم که از روش های مختلفی برای فرار مالیاتی استفاده می کنند. و افزود: از سوی دیگر سازمان امور مالی نیز موظف به اعمال قوانین است. بر اساس قانون، اگر افراد شاغل در مشاغل پزشکی از دستگاه کارتخوان برای جمع […]

به گزارش بازار، شاهین مستوفی گفت: امروزه افراد زیادی را در فعالیت های اقتصادی می بینیم که از روش های مختلفی برای فرار مالیاتی استفاده می کنند.

و افزود: از سوی دیگر سازمان امور مالی نیز موظف به اعمال قوانین است. بر اساس قانون، اگر افراد شاغل در مشاغل پزشکی از دستگاه کارتخوان برای جمع آوری درآمد خود استفاده نکنند و یا راه های دور زدن قانون را دنبال نکنند، پیگرد قانونی دارند.

رئیس مرکز بازرسی مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: در سال گذشته 3 هزار و 700 پزشک که از گزارش های دریافتی در سامانه شکایات شناسایی و مطابق با تشکیل واحدهای اجرایی در این سازمان تایید شدند. امور مالی شناسایی شد و علاوه بر اجرای قانون امسال از مشوق های مالیاتی نیز محروم خواهد شد.

وی بیان کرد: تمامی پرونده ها بر اساس ضوابط و استانداردها انجام می شود و پزشکان نیز باید گزارشات و تکالیف قانونی ارائه دهند و در صورت اصرار بر این موارد غیرقانونی با عدم پذیرش و سرپیچی در مسیر قانون شکنی حرکت خواهند کرد. . سازمان امور مالیاتی نیز موظف به اجرای قوانین است.

مستوفی یادآور شد: مردم می توانند برای گزارش تخلف از سامانه های افشاگر استفاده کنند.

رئیس مرکز بازرسی مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: همانطور که پیشرفت دنیای مجازی باعث شده برخی فعالان اقتصادی از روش هایی برای توسعه فعالیت خود استفاده کنند، سازمان های مالیاتی نیز می توانند از شرکت های مبتنی بر دانش استفاده کنند. . و هوش مصنوعی از الگوریتم هایی در این زمینه استفاده کند.

وی گفت: امسال نزدیک به 160 هزار فعال اقتصادی شناسایی شدند که در فعالیت های خود از دستگاه های غیرکارت خوان استفاده می کردند و این مبالغ در زمان تشکیل اظهارنامه از آنها دریافت شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.