افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

شناسایی رهبر “شماره یک” تیم ایران در جام ملت های آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 110752
شناسایی رهبر “شماره یک” تیم ایران در جام ملت های آسیا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال ایران پس از ارائه یک دیدار پر خطا در خط دفاع مقابل اردن که با گل و یازده شوت اردنی ها همراه بود در دومین دیدار خود مقابل قطر به دومین دیدار خود مقابل قطر دست یافت. : کمتر اشتباه کنید در این دیدار تیم قطری تنها 2 […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال ایران پس از ارائه یک دیدار پر خطا در خط دفاع مقابل اردن که با گل و یازده شوت اردنی ها همراه بود در دومین دیدار خود مقابل قطر به دومین دیدار خود مقابل قطر دست یافت. : کمتر اشتباه کنید در این دیدار تیم قطری تنها 2 بار سعی کرد به سمت دروازه ایران شوت بزند که هیچ کدام در چارچوب نبود.

علاوه بر عملکرد خوب خط دفاعی ایران، آنچه در دیدار مقابل قطر بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، علیرضا بیرانوند بود که به عنوان رهبر فکری کادرفنی می دانست چگونه در پشت زمین بازیکنان را به خوبی هدایت کند. . . آنچه در تصاویر تلویزیونی دیده می شد گفتگوی مستمر او با بازیکنان و هدایت آنها به سمت بازی بهتر و خطاهای کمتر بود تا تفکرات سرمربی تیم به خوبی در زمین پیاده شود.

با این حال او در ابتدای بازی مرتکب اشتباهی شد که در سال های اخیر کمتر شاهد آن بودیم. در دقیقه 25 بازی برای پرتاب توپ تردید کرد، بازیکن قطری دستش را به سمت توپ دراز کرد و باید با خطا و کارت زرد آن اشتباه را جبران می کرد. اشتباهی که می تواند هزینه زیادی برای تیم داشته باشد.

اما آنچه در او دیدیم یک رهبر مطمئن در تیم ملی بود. او در این مسابقه همه چیز را کنترل کرد و کاملاً بر بازی مسلط شد. همین تسلط بر بازی بود که در دقیقه 86 با خروجی رویایی و به موقع مانع از فروپاشی دروازه ایران شد و توپ ارسالی مهاجم قطری را مهار کرد.

بیرانوند هم به یکی از بازیکنان قابل اعتماد یحیی گل محمدی در پرسپولیس تبدیل شده است. او تمام خط دفاعی و حتی هافبک ها را به عهده گرفته است تا نشان دهد قرار نیست یک تماشاگر ساده باشد.

شاگردان امیرقلانوی آخرین بازی دوستانه را در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل تیم های هنگ کنگ و ازبکستان در روزهای 25 و 30 آبان ماه برگزار خواهند کرد تا شاید همین دیدارها مشخص کند که کدام مهره به خصوص در خط دفاعی رهبر تیم خواهد بود. فاز.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.