افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

شناسایی بیش از 53 هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 165908
شناسایی بیش از 53 هزار هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش بازار، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که برای بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به استان خراسان شمالی سفر کرده است، با بیان اینکه تاکنون حداکثر 53 هزار هکتار زمین شناسایی و تحویل داده شده است، گفت: . نهضت ملی مسکن وی گفت: تاکنون در کشور 38 هزار هکتار […]

به گزارش بازار، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن که برای بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به استان خراسان شمالی سفر کرده است، با بیان اینکه تاکنون حداکثر 53 هزار هکتار زمین شناسایی و تحویل داده شده است، گفت: . نهضت ملی مسکن وی گفت: تاکنون در کشور 38 هزار هکتار زمین به محدوده شهر الحاق شده است.

وی اعلام کرد: همچنین 16 هزار هکتار زمین در قالب 18 شهرک در کشور مصوب شد و اجرای طرح های آماده سازی آنها در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تامین زمین در استان تا حدودی پیش رفته است و برای بخش زیادی از متقاضیان زمین، مابقی با نظارت و الحاق تحویل و در اختیار مردم قرار می گیرد.

ملکی در خصوص پیشرفت پروژه در استان خراسان شمالی نیز گفت: این استان در بخش های زیربنایی و آماده سازی نیاز به کمک دارد اما مشکل خاصی نیست. در شهرهایی که مشکل کمبود زمین داریم با توافقاتی که با بخش خصوصی انجام می شود و همچنین با الحاق زمین به محدوده شهرها نیاز استان را برطرف می کنیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در طرح عظیم نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی بیش از یک میلیون و 900 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است.

ملکی همچنین در جلسه شورای مسکن که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، اعلام کرد: 27 هزار واحد طرح ملی نهضت مسکن در این استان در حال اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی این واحدها 45 درصد است. .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سه گروه از سازمان ملی زمین و مسکن برای نظارت بر اجرای طرح، بررسی بخش اراضی و آماده سازی زمین و رسیدگی به مشکلات پروژه به صورت میدانی به استان خراسان شمالی سفر کردند. مسکن و همچنین بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن.

وی افزود: اولویت وزارت راه و شهرسازی اجرای طرح کلان نهضت ملی مسکن و تکمیل پروژه های مسکن مهر در کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2 هزار و 300 هکتار زمین در استان خراسان شمالی به مرز اضافه می شود، ادامه داد: بیشتر پروژه هایی که در زمین این سازمان در حال ساخت است با وجود اینکه کمتر از یک سال می گذرد. از زمان شروع بهره برداری پیشرفت خوبی داشته و تعدادی از واحدها در پایان سال تحویل متقاضیان می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.