افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

شناخت رسانه های صهیونیستی از دروغ های سرویس های اطلاعاتی درباره سنور – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 402021
شناخت رسانه های صهیونیستی از دروغ های سرویس های اطلاعاتی درباره سنور – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از TRT World، یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و رسانه های صهیونیستی امروز جزئیات جدیدی از نحوه شهادت وی ارائه کردند. و آنچه سنور در هنگام شهادت بر تن داشت منتشر شده است. بر اساس […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از TRT World، یحیی سنور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و رسانه های صهیونیستی امروز جزئیات جدیدی از نحوه شهادت وی ارائه کردند. و آنچه سنور در هنگام شهادت بر تن داشت منتشر شده است.

بر اساس این گزارش ها، سینوار که یکی از اهداف اصلی اسرائیل بود، در حالی که لباس کامل نظامی بر تن داشت در جریان نبرد میدانی کشته شد (شهید شد). این گزارش به وضوح با ادعای قبلی اسرائیلی ها مبنی بر اینکه سینوار ماه ها در تونل های غزه پنهان شده بود، تناقض دارد.

شبکه کان اسرائیل روز پنجشنبه گزارش داد که تحرکات و تحرکات مداوم سینوار نشان از آمادگی رزمی او دارد و او در جریان حمله مسلح بوده و جلیقه ضد گلوله به تن داشته است. پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که با همکاری سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شبک) در ماه‌های اخیر ده‌ها عملیات انجام داده است که منجر به محدودیت تحرکات و در نهایت به شهادت رساندن این رژیم شده است. سنوار.

این رسانه افزود که یکی از واحدهای تیپ 828 سه تن از اعضای حماس را در جریان درگیری در جنوب غزه شناسایی و به هلاکت رساند. پس از انجام آزمایشات DNA مشخص شد که سنوار در میان سه کشته (شهید) است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سنوار روز چهارشنبه کشته شده است اما جسد وی روز بعد پس از جستجو در صحنه کشف شد. اگرچه ارتش اسرائیل محل عملیات را فاش نکرد، اما رسانه های رژیم صهیونیستی نوشتند که این درگیری در شهر رفح رخ داده است.

تبادل آتش در جریان عملیات روزانه “پاک کردن” توسط نیروهای اسرائیلی

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت یکی از یگان های تیپ بسلماخ ارتش رژیم صهیونیستی به حضور افراد در داخل ساختمانی در جریان عملیات پاکسازی در رفح مشکوک شد. در ادامه این گزارش اضافه می شود که این یگان شروع به شلیک گلوله های توپخانه می کند و تبادل آتش شدید در ساختمان صورت می گیرد که بدون اطلاع از حضور سنور در بین این افراد سه تن از اعضای حماس به شهادت رسیدند.

پس از مدتی، نیروهای اسرائیلی شروع به پاکسازی ساختمان می کنند. دو نارنجک پرتاب می شود و فقط یکی منفجر می شود. نیروها عقب می نشینند و یک پهپاد می فرستند که یک هیولای زخمی و نقابدار را که در اتاقی نشسته است شناسایی می کند و سعی می کند پهپاد را با یک تکه چوب به زمین بیاندازد.

این روزنامه در ادامه نوشت که نیروها با نزدیک شدن به جسد مبارزان فلسطینی متوجه شدند که یکی از آنها شباهت زیادی به سینوار دارد. روزنامه «هاآرتص» نیز گزارشی مشابه منتشر کرده است.

سنوار چه چیزهایی آورد؟

شبکه 12 اسرائیل تصویری از وسایل سینوار پس از شهادتش منتشر کرد که شامل یک تسبیح، دو کتاب دعا، یک پاسپورت، گلوله، یک چراغ قوه کوچک، شکلات های نعنایی، ناخن گیر و مقداری پول نقد بود.

آماده مبارزه

به گفته این شبکه، برخلاف ادعای نهادهای امنیتی اسرائیل، در سینوار هیچ زندانی وجود نداشته است. در تصاویر ویدئویی پس از شهادت سنوار، او با لباس کامل نظامی و جلیقه ضد گلوله دیده می شود.

شهادت سنوار بیش از دو ماه پس از انتخاب وی به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام شد. در پی ترور اسماعیل هنیه در 31 تیرماه در تهران، سنوار جانشین وی شد. او را مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی می دانند.

از آغاز جنگ غزه در پی عملیات های فوق الذکر، بیش از 42 هزار و 400 فلسطینی که اکثریت آنها زن و کودک هستند در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. نسل کشی و وحشی گری رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا تنها به غزه خلاصه نشد و اشغالگران جنوب لبنان را نیز بمباران کردند و بسیاری از مردم این منطقه را به شهادت رساندند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.