افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

شما نمی توانید برای ما تکلیف تعیین کنید.

  • کد خبر : 205002
شما نمی توانید برای ما تکلیف تعیین کنید.

ما قصد داریم مرزهای خود را مسدود کنیم. هیچ کس نمی تواند مخالفت کند آفتاب نیوز: امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره سخنان سخنگوی طالبان گفت: همه آن ها که در جغرافیای مرزی […]

ما قصد داریم مرزهای خود را مسدود کنیم. هیچ کس نمی تواند مخالفت کند

آفتاب نیوز:

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره سخنان سخنگوی طالبان گفت: همه آن ها که در جغرافیای مرزی با ما همسایه هستند، ما همیشه به حسن همجواری احترام می گذاریم.» ما بیرون می آییم و احترام می گذاریم و جمهوری اسلامی هرگز قصد تهدید، تجاوز، تهاجم و اشغال بخشی از خاک کشورهای همسایه را نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد جمهوری اسلامی شامل تسلط و تهاجم به کشورهای همسایه نیست، گفت: اما تامین امنیت پایدار ماموریتی است که بر دوش نیروهای مسلح است و این امنیت پایدار گاه با پهپاد یا دوربین انجام می شود. و گاهی اوقات با حضور فیزیکی با مسدود کردن مرزها انجام می شود، به طوری که دیگران نمی توانند به ما دیکته کنند که ما باید در محدوده خود چه کنیم.

سردار سرتیپ حیدری در ادامه اظهار داشت: اینکه ما می خواهیم در مرزهای خود امنیت ایجاد کنیم به رسمیت شناختن نظام مقدس جمهوری اسلامی و اینکه چگونه می خواهد این کار را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما می خواهیم مرزهای خود را مسدود کنیم و ابتکار عمل را داریم و این ظلم به کشورهای همسایه نیست، زیرا در همه کشورها مرسوم است که با اراده خود انسداد مرزی ایجاد می کنند. و برنامه ریزی و هیچ کس. من نمی توانم اعتراض کنم که چرا نزدیک مرز ما این کار را می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.