افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
6

شما نمی توانید بخوابید و در حال چرخش هستید. با این ترفندها حتما غش خواهید کرد

  • کد خبر : 23691
شما نمی توانید بخوابید و در حال چرخش هستید.  با این ترفندها حتما غش خواهید کرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– در دنیای امروز و با توجه به نگرانی ها و استرس هایی که این خواب ایجاد می کند، به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. برخی افراد به دلیل استرس و افسردگی بیش از حد می خوابند و برخی کم می خوابند که در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– در دنیای امروز و با توجه به نگرانی ها و استرس هایی که این خواب ایجاد می کند، به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. برخی افراد به دلیل استرس و افسردگی بیش از حد می خوابند و برخی کم می خوابند که در هر دو حالت عملکرد فرد در حالت عادی و بیداری کاهش می یابد. طبق گزارشی از مدت ها قبل گفته می شد که خواب استاندارد برای کودکان از 10 تا 12 ساعت و برای بزرگسالان 8 ساعت است، البته برخی هستند که کمتر و بیشتر از این زمان می خوابند و مشکلی ندارند و با آن خوب هستند، اما همانطور که گفتیم کسانی که استرس دارند. و افسردگی، اگر خواب شما مختل شود، وضعیت شما بدتر می شود. ممکن است و خواب آنها سنگین و عمیق نباشد و به همین دلیل است که اغلب بعد از بیدار شدن احساس درد می کنند، البته کیفیت خواب نیز در سنین بالا پایین می آید و در صورت توجه برخی افراد در این سن بیشترین چرت را دارند. بخشی از زمان و بد است موضوع نخوابیدن به این معناست که قرص های خواب می توانند گزینه خوبی برای این افراد باشند.

خب در مورد میزان و مدت خواب صحبت کردیم، حالا در مورد مردانی صحبت می کنیم که چه در این گروه و چه در سایر گروه ها خیلی بد و سخت می خوابند و بعد از رفتن به رختخواب باید هم به یک طرف دراز بکشند و هم به طرف دیگر. آنها خسته می شوند و حتی برخی افراد در چنین مواقعی سراغ غذا می روند که به نوبه خود باعث خم شدن و افزایش وزن می شود، اما نگران نباشید، چند ترفند برای سریع به خواب رفتن وجود دارد که می تواند کمک کننده و مفید باشد. ما به شما نشان می دهیم که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.اجازه دهید گزیده ای از این ترفندهای ساده را ذکر کنیم که می توانید از آنها برای عیب یابی و رفع این مشکل استفاده کنید، پس برای این ترفندها با ما همراه باشید و اگر کسی را با این مشکل می شناسید، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما می دانیم

وضعیت بدن را تغییر دهید تا سریعتر بخوابید

از نظر علمی نشان داده شده است که کسانی که به پشت و پشت دراز می کشند بیشتر از افراد دیگر دچار مشکلات خواب مانند آپنه و کمردرد می شوند. برای داشتن خوابی سریع و کمک به پمپاژ بهتر و راحت‌تر خون در قلب، باید به پهلو بخوابید، اهمیت به پهلو خوابیدن به خصوص در زنان باردار بسیار بیشتر است، به همین دلیل به شما اطمینان می‌دهیم که بیشتر شما مشکلات خواب ناشی از تغییر وضعیت بدن از بین می رود و حتی با این حرکت احتمال خروپف و خروپف که باعث خستگی بعد از خواب و کیفیت نامطلوب آن می شود بسیار کمتر می شود زیرا در هنگام دراز کشیدن این اتفاق می افتد. پشتت.

جواب 6465

بالش را عوض کن

ناراحتی کمر و به خصوص گردن خوابیدن را سخت می کند و همچنین این موضوع در درازمدت باعث ایجاد درد در ستون فقرات می شود که فاصله بین به خواب رفتن بعد از خواب را افزایش می دهد. یکی از عواملی که از بروز این مشکل جلوگیری می کند صاف و بدون زاویه نگه داشتن گردن است که بستگی به بالش شما دارد، همچنین می توانید از دو بالش برای خواب سریعتر استفاده کنید که یکی را بین زانوها و دیگری را زیر سر قرار دهید تا پهلوها به حالت قرار گیرند. در وضعیت درست زمانی که دراز می کشید.

جواب 6466

لباس راحت بپوشید تا سریعتر بخوابید

بین کیفیت خواب و دمای بدن شما رابطه مستقیمی وجود دارد. تأخیر در تنظیم دمای بدن برای مناسب کردن آن برای به خواب رفتن یکی از عواملی است که بلافاصله پس از رفتن به رختخواب مانع از خواب رفتن شما می شود، بنابراین پوشیدن لباس راحت یا برهنه خوابیدن می تواند کمک قابل توجهی به تنظیم سریع دمای بدن شما کند. می توان گفت یکی از بهترین ترفندها برای سریع به خواب رفتن، نپوشیدن لباس یا پوشیدن لباس های خیلی نازک است. البته توجه داشته باشید که نباید دمای بدن خود را خنک نگه دارید، بلکه پاهایتان باید گرم باشد، پس بهتر است هنگام خواب جوراب بپوشید یا پتو را روی پاهای خود قرار دهید.

خواب

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.