افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شما می خواهید چشمان شما قابی باشد که هیچ کس نمی تواند آن را از دست بدهد / سایه زدن حرفه ای را بیاموزید

  • کد خبر : 230481
شما می خواهید چشمان شما قابی باشد که هیچ کس نمی تواند آن را از دست بدهد / سایه زدن حرفه ای را بیاموزید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز: آرایش خوب تا حدود زیادی می تواند عیوب صورت شما را بپوشاند، زیرا هدف اصلی آرایش باید پوشاندن ایرادات و جسور و برجسته جلوه دادن زیبایی ها باشد نه خودنمایی. فردی که وقتی آرایش خود را پاک می کنید هیچکس نتواند تشخیص دهد که شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز: آرایش خوب تا حدود زیادی می تواند عیوب صورت شما را بپوشاند، زیرا هدف اصلی آرایش باید پوشاندن ایرادات و جسور و برجسته جلوه دادن زیبایی ها باشد نه خودنمایی. فردی که وقتی آرایش خود را پاک می کنید هیچکس نتواند تشخیص دهد که شما همان فرد هستید، چون دوران این سبک آرایش گذشته و همه به دنبال ظاهری طبیعی هستند، توجه کنید تا بتوانید آرایش خوبی داشته باشید. داشتن لوازم آرایش خوب است. به عنوان مثال، اگر پوست شما چرب است و کانسیلر می خواهید، باید بهترین کانسیلرها را برای پوست چرب انتخاب کنید تا هم از سلامت پوست و هم زیبایی آن اطمینان حاصل کنید. .

بنابراین مهم است که لوازم جانبی خوب و باکیفیت داشته باشید، اما کار به همین جا ختم نمی شود، بعد از لوازم آرایش به سراغ وسایلی می رویم که با آن ها آرایش خود را انجام می دهید، مثلاً براش هایی که برای آرایش از آن استفاده می کنید، حتما باید باشد. سالم و البته . تمیز آرایش شما باید حرفه ای تر باشد. خوب، قبلاً در مقاله های قبلی در مورد تمیز کردن برس های آرایش صحبت کردیم. می توانید برس های خود را به بهترین شکل بشویید و تمیز کنید و هیچ بهانه ای برای کثیف نگه داشتن آنها و استفاده از آنها وجود ندارد. خب تا حالا دو فاکتور بهتون گفتیم که بتونید آرایشتون رو خوب انجام بدید حالا فاکتور بعدی چی میتونه باشه خوب فاکتور بعدی مهارته که به مرور زمان و با تمرین به دست میاد و در این مقاله میگیم شما می خواهید یکی از مهارت های خود را تقویت کنید، فرض کنید سایه زدن است، و برای آن دسته از خانم هایی که در مورد استفاده از سایه چشم تردید دارند، ترفندهای خوبی برای این منظور به آنها بگویید، پس با ما همراه باشید.

پالت سایه مناسب را انتخاب کنید

اول از همه، برای داشتن آرایش خوب با سایه باید یک پالت سایه درست و مناسب را با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم خود انتخاب کنید و از استفاده از سایه هایی که شما را چاپلوسی نمی کند اجتناب کنید.

خوش بگذره

خوب، احتمالاً دلیلی وجود دارد که نقاشان با دست خود نقاشی نمی کنند، زیرا برای خلق یک اثر خوب به ابزار مناسب نیاز دارید و اکنون برای داشتن آرایش خوب به برس های خوب نیز نیاز دارید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. آرایش عالی ایجاد می کند از آن لذت ببرید، بنابراین انتخاب مناسب را در اولویت قرار دهید و اگر برای شما مناسب نیست، آنها را تغییر دهید.

نحوه زدن سایه چشم

پرایمر پایه بزنید

یکی از مراحل مهم در سایه اندازی که اولین مرحله نیز می باشد استفاده از پرایمر است. اساساً پرایمر باعث می شود سایه چشم هنگام قرار گرفتن در معرض گرما و رطوبت لغزنده نشود و لک نشود یعنی می توانید مدت بیشتری آن را بپوشید. پس پشت پلک خود و هر جایی که قرار است سایه بزنید را با پرایمر آماده کنید و پایه ای صاف برای آرایش و سایه زدن خود بسازید.

کانسیلر را فراموش نکنید

بعد از استفاده از پرایمر نوبت به زدن کانسیلر می رسد که برای از بین بردن سیاهی و سیاهی دور چشم باید از آن هم پشت پلک و هم زیر چشم استفاده کنید تا سایه چشم شما برجسته تر و زیباتر به نظر برسد.

نحوه زدن سایه چشم

به ابتدای کار بروید.

اکنون زمان استفاده از سایه چشم و افزودن رنگ به چشم است و بیشتر سایه ها را می توان با چهار سایه استفاده کرد: یک سایه خنثی برای پلک، یک سایه برای چین پشت پلک، یک سایه تیره برای گوشه بیرونی چشم. و یک سایه روشن برای برجسته کردن استخوان ابرو و گوشه داخلی چشم.

سایه چشم خود را بزنید

تفاوت بین سایه حرفه ای و معمولی در زمانی است که مشخص می شود سایه به خوبی تغذیه شده است، برای این کار باید از یک برس نرم استفاده کنید و خیلی آرام برس را به صورت دایره ای روی قسمت هایی که می خواهید تغذیه کنید و قسمت های موجود عبور دهید. لبه ها. بین رنگ ها را حذف کنید. بنابراین، در این مرحله، انتخاب خوب و توجه بسیار مهم است.

نحوه زدن سایه چشم

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.